یزد - نماینده مردم ابرکوه، خاتم، بهاباد، بافق ومهریز درمجلس گفت: زیرساخت‌های کشوربرای مقابله با زلزله باید تقویت شود، و با ساخت و سازهای نا ایمن در کشورباید برخورد شود.

زیرساختهای کشور برای مقابله با زلزله باید تقویت شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان بافقی در بازدید از طرح‌های عمرانی بهاباد با اشاره به زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: مردم کرمانشاه در ارتباط با این زلزله دچار آسیب هستند و مشکلات بسیاری دیدند و همه مردم کشور با آنها احساس همدردی می‌کنند و در این زمینه به مردم زلزله زده تمام همکاری خود را کردند.

وی با اشاره مقاوم نبودن برخی ساخت و سازها درکشورافزود: چه کسی در ارتباط با بیمارستانی که روی سر مردم خراب شد، مسکن‌های مهری که بعد از چندین سال تخریب شده مقصر است؟

 نماینده مجلس تصریح کرد: این که پیمانکار مربوطه این ساختمان را دستگیر و زندانی کنیم مشکلی را حل نمی‌کند و تنها گذاشتن یک پوشش بر روی موضوع است.

صباغیان بافقی به مشکلاتی که دیگر ساختمان‌ها درکشور با آن روبروهستند اشاره کرد و گفت: چه کسی از آقای وزیر و رئیس جمهوردر ارتباط با این موضوع سوال می‌کند، متاسفانه با وجود این حادثه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و تنها یک پیمانکار به زندان می‌افتد.

وی خاطرنشان ساخت: در شهرهای دیگر هم ‌ساختمان‌هایی هست که در آینده ممکن است زلزله آنها را تخریب کند و جان و مال مردم به خطر بیفتد و دوباره این چنین مصیبتی به وجود آید.

نماینده بافق در مجلس ادامه داد: الان فقط برای اینکه مردم آرام شوند، یک نفر به زندان می‌افتد و چهار روز دیگر هم آزاد می‌شود و هیچ اقدام خاصی صورت نمی‌گیرد.

صباغیان بافقی تصریح کرد: اگر مجلس در این زمینه ورود خوبی داشته باشد، و به وظیفه نظارتی خود به درستی عمل نماید، قطعا بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.