کرج- استاندارالبرز با بیان اینکه با تلاش و همدلی تمامی دستگاه ها در حوزه امنیتی این استان بحران خاصی را شاهد نیستیم، گفت: عملیاتی شدن انتقال زندان های فعلی استان البرز عنایت ویژه ملی را می طلبد.

انتقال زندان های استان البرز نیازمند توجه ملی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی صبح امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات، برگزارشد، اظهار کرد: البرز بار سنگینی از ترددهای ملی را متحمل می شود و این روند خود آلودگی های فزاینده ای را برای این استان دارد و امروز زنگ خطر آلودگی هوا را نیز شاهدهستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان با تلاش و همدلی کلیه دستگاه ها در حوزه امنیتی با توجه به شرایط موجود بحران خاصی را شاهد نیستیم، گفت: البرز استان کوچکی است اما جمعیت آن اکنون بیش از  ۲ میلیون و ۷۰۰ نفر رسیده و این رقم هر روز در حال اضافه شدن است.

نجفی با اشاره به رشد ۳ درصدی جمعیت در استان گفت: با زیرساخت هایی که در حال ایجاد آن هستیم، به مرور شاهد رشد جمعیت نیز خواهیم بود.

وی بیان کرد: استانی که معبر ۱۴ استان است و از سویی از منظر امنیتی اهتمام ویژه ای را می طلبد در بخش برنامه و بودجه نیز اعتبارات ونگاه ویژه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت را شاهد هستیم اما نیازمند عنایت خاص ملی می باشیم.

استاندار البرز در ادامه گفت: در حوزه عمرانی در بخش آزاد راه تهران- شمال پروژه مشترک بنیاد مستضعفان و دولت در حال انجام است و در کنار آن رفع معارضان طرح بزرگراه همت در حال تکمیل و بروز رسانی است.

وی با اشاره به مساعدت های دولت در اجرای این دو طرح ملی گفت: جدیتی را در این دو بخش شاهد هستیم و به موازات آن چهاربانده شدن راه آهن تهران - کرج و مترو کرج - گلشهر و هشتگرد موانعی بود که برطرف شد.

استاندار بیان کرد: در بحث راه طالقان نیز ۱۰ سال این پروژه متوقف شده بود که در سفر ریاست جمهوری به البرز بخشی از اعتبارات آن تامین شد.

نجفی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی فعال و جدی در حال اجرای طرح ها و برنامه ها هستیم اما فاصله زیاد داریم، نرخ بیکاری استان زیاد است اما در دو ماه اخیر شاهد روند کاهشی در این بخش بوده ایم.

 استاندار البرز گفت: نمایندگان مردم در کمیسیون صنایع کمک حال دولت هستند و حمایت از سرمایه گذاران نیز در حال انجام می باشد.

استاندار البرز به زلزله اخیر و مشارکت البرز اشاره کرد و گفت: در بحث زلزله نیز استان از ساعات اولیه با اتکا به آمادگی و تجاربی که در استان وجود داشت و رهاوردهایی که از زلزله رودبار داشتم، در همان شب اولیه اعزام ۴۰۰ خودرو، ۳۹۱ نیروی موثر کارآمد و کمک های مردمی دستگاه ها را شاهد بوده ایم.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه ۱۲۲ کانکس با مشارکت  وحضور اصناف، بازاریان، فرمانداران و شهرداران نیز به مناطق غربی کشور ارسال شد گفت: سپاه و بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی در کنار ارتش با تقبل بازسازی ۸ روستا همراهی خوبی داشته اند.

وی  در پایان گفت: در بحث شورای مبارزه با مواد مخدر نیز اقدامات زیر ساختی در حال انجام است، با وجود این امر و مجاورت البرز در همسایگی پایتخت، باید شرایط بهتری در این زمینه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.