قزوین_ رییس اتحادیه خبازان استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر قیمت انواع نان به نرخ ۳ سال گذشته در این استان به مردم عرضه می شود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی می توانند با شماره گیری ۱۲۴ به صورت شبانه روزی گزارش را به مراجع اعلام کرده تا برخورد جدی صورت بگیرد.

افزایش قیمت نان در قزوین متوقف شد

رییس اتحادیه خبازان استان قزوین در خصوص آخرین وضعیت نرخ نان در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: باتوجه به اینکه تصمیم گرفته شده بود تا قیمت نان به میزان ۱۵ درصد در سطح کشور افزایش یابد، افزایش این قیمت در حال حاضر در سطح کشور متوقف شده است.

مصیب بهرامی افزود: افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان در کمیسیون تنظیم بازار در حال بررسی است و در حال حاضر قیمت انواع نان به نرخ سه سال گذشته در استان قزوین به مردم عرضه می شود.

وی به تعرفه های فروش انواع نان در استان قزوین پرداخت و گفت: نان بربری به قیمت ۵۰۰ تومان، لواش تنوری به قیمت ۲۰۰ تومان، نان لواش گردان به مبلغ ۱۷۰ تومان، نان سنگک آزاد به مبلغ ۱۰۰۰ تومان، سنگک دولتی به مبلغ ۶۰۰ تومان و نان تافتون به نرخ ۲۳۰ تومان به فروش می رسد.

رییس اتحادیه خبازان استان قزوین یادآور شد: از زمان اعلام افزایش قیمت نان تا به امروز، شاهد افزایش های خودسرانه توسط نانوایان در سطح این استان نبوده ایم و تمام نانوایان نان را به قیمت ثابت به مردم عرضه می کنند؛ ممکن است در روز چهارم آذرماه سالجاری که قرار شده بود تا قیمت جدید فروش نان اعلام شود، برخی از نانوایان از این قیمت استقبال کرده و در مدت یک الی دو ساعت نان را به قیمت جدید به مردم عرضه کرده باشد.

بهرامی عنوان کرد: گزارشی از گران فروشی توسط مردم به اتحادیه خبازان استان قزوین اعلام نشده است و در صورت مشاهده تخلف، مردم می توانند با شماره گیری ۳۳۳۴۹۰۰۰ شماره دفتر اتحادیه یا با شماره گیری ۱۲۴ به صورت شبانه روزی گزارش را به مراجع اعلام کرده تا برخورد جدی صورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.