اهواز- برگزیدگان سومین جشنواره شعر «پلا ک های گمشده» در تالار رضوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر معرفی شدند.

آیین پایانی سومین جشنواره استانی شعر پلاک های گمشده برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم سومین جشنواره استانی شعر پلاک‌های گمشده با حضور محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین غضبان معرف امام جمعه رامشیر، سید مجید حسینی‌نژاد فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و علاقمندان به فرهنگ و ادب برگزار شد.

پس از شعرخوانی و اجرای برنامه های جنبی در پایان همایش برگزیدگان جشنواره معرفی شدند. برگزیدگان این جشنواره در دو بخش کلاسیک و آزاد  به این شرح اعلام شدند:

در بخش کلاسیک حسین علی‌پور از اهواز مقام اول را کسب کرد. غلامرضا حاتمی از رامهرمز و حامد صافی از اهواز به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند. همچنین در این بخش از فرهنگ دشتی از آبادان و فرزانه شریفات از رامشیر تقدیر شد.

در بخش آزاد هدایت نجف‌وند از اندیمشک و نیلوفر شاطری از شوشتر مشترکا مقام اول را کسب کردند.

به تشخیص هیئت داوران هیچ اثری حائز رتبه دوم نشد.

ثریا عبدی از رامهرمز و مقداد افراسیابی از ماهشهر به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند. در این بخش نیز از علی‌حسن غلامی از هندیجان و حسن بن یباره از رامشیر تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.