بجنورد- «امید شکری» عکاس بجنوردی در جشنواره بین المللی عکس فیلارمونیای قرقیزستان مدال طلای FPC در بخش مردم مدال طلا کسب کرد.

مدال طلای جشنواره عکس «فیلارمونیای» قرقیزستان در دستان عکاس بجنوردی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، امید شکری مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان، با ارسال ۴ عکس به جشنواره بین المللی عکس فیلارمونیا قرقیزستان در بخش مردم موفق به کسب مدال طلای FPC  این جشنواره شد.

در این جشنواره که توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس در کشور قرقیزستان و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس برپا می شود عکاسان در شش بخش با موضوع آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، پرتره، مردم، کودک و موسیقی آثار خود را ارسال می‌کنند.

امید شکری عکاس بجنوردی دارای گواهینامه عکاسی آنالوگ و دیجیتال از سازمان فنی حرفه‌ای کشور است و از سال ۷۵ کار حرفه ای خود را در رشته عکاسی شروع کرده است و سوابقی چون عکاس روزنامه خراسان و خبرگزاری‌ها، مسئول خانه عکاسان حوزه هنری خراسان شمالی، رئیس کمیته عکس رسانه استان، مدیر پاتوق عکس حوزه هنری استان خراسان شمالی را در کارنامه خود دارد.

.رتبه اول در رشته عکس غیر خبری در نوزدهمین جشنواره مطبوعات کشور ۱۳۹۱، عکس برتر جشنواره ملی عکس خاب خالی ۱۳۹۴، رتبه رتبه دوم جشنواره منطقه ای عکس رمضان (خراسان شمالی - مازندران - گلستان)۱۳۹۳، تقدیر شده در نخستین جشنواره بین المللی عکس رژان ۱۳۹۱، رتبه اول در دومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در بخش زندگی ایران اسلامی ۱۳۹۲، رتبه اول در بخش عکس دومین سوگواره تعزیه خورشید بر نیزه ها ۱۳۸۶، رتبه اول در مسابقه عکس عاشورایی(کودک در عاشورا) در استان ۱۳۹۱، رتبه اول در مسابقه عکس سالوک ۱۳۹۶ و رتبه دوم در رشته عکس در بخش انتخابات ریاست جمهوری وشورا ها ۹۲ از جمله موفقیت های این عکاس بجنوردی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.