قزوین_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  قزوین گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب از توانمندی ها و ظرفیت های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان قزوین به مسافران نوروزی امر بسیار مهمی بوده و با عنایت به این امر که بسیاری از این ظرفیت ها هنوز ناشناخته باقی مانده است.

ظرفیت های قزوین ناشناخته باقی مانده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین پیش از ظهر دوشنبه با حضور مسؤولان استانی در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه علی فرخزاد به لزوم برنامه ریزی تأکید کرد و اظهار داشت: این مهم باید محقق شود تا دستگاههای اجرایی عضو ستاد با هدف تقویت گردشگری و شناساندن توانمندی ها و ظرفیت های استان قزوین به مسافران و گردشگران نوروزی بیش از گذشته اهداف ستاد را در استان عملی سازند.

وی افزود: لازم است فرمانداران جلسات فرعی ستاد اجرایی خدمات سفر را نیز در شهرستان ها تشکیل دهند و با مدیریت مستمر برنامه های ستاد را در حوزه ی شهرستانی نیز با قوت پیگیری و گزارش نهایی را در جلسات ستاد استان ارایه دهند تا تصمیمی بدون پشتوانه ی اجرایی باقی نماند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  قزوین با بیان اینکه ظرفیت سنجی نیز امر مهمی است که با هماهنگی و هم افزایی مدیران عضو ستاد امکان پذیر می شود تا از تمام امکانات لازم و موجود در این راستا بهره مند شویم، ادامه داد: اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب از توانمندی ها و ظرفیت های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان قزوین به مسافران نوروزی امر بسیار مهمی بوده و با عنایت به این امر که بسیاری از این ظرفیت ها هنوز ناشناخته باقی مانده است.

فرخزاد آموزش روسای شوراهای شهر و روستا و دهیاران را نیز در حوزه ی گردشگری ضروری اعلام کرد و افزود: تبلیغ و اطلاع رسانی از ظرفیت های گردشگری استان قزوین اگر بصورت اصولی انجام شود هر کدام از گردشگران به تنهایی سفیران و مبلغان استان خواهند بود که این امر با برگزاری دوره های آموزشی به اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران در حوزه های روستایی بهتر محقق می شود.

وی گفت: علاوه بر انجام تمهیدات لازم برای آماده سازی اقامت گاههای شهری و بین راهی می توان از برخی اماکن مسکونی به عنوان اقامت گاههای ارزان قیمت نیز استفاده کرد و بهره مندی ظرفیت سازمان های مردم نهاد در تقویت گردشگری نقش بسزایی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.