فاضل نظری که پیش از این معاونت هنری حوزه هنری را در پرونده خود داشت، به سمت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

به گزارش قدس آنلاین، فاضل نظری طی حکمی از سوی سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی کانون، مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل جدید این مجموعه با حضور وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۲۲ آذر از ساعت ۱۵ در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق) برگزار می‌شود.

علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل پیشین کانون از ۱۰ آذر ۱۳۹۲ به سمت مدیرعاملی این مجموعه منصوب شده بود که پس از ۴ سال، فاضل نظری (پیش از این معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی بوده است) جایگزین وی شده است.

فاضل نظری در سال ۱۳۵۸ در شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی متولد شد. او دانش‌آموخته رشته‌های معارف اسلامی، مدیریت و مدیریت تولید و عملیات در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این شاعر که آثارش در زمره پرفروش‌ترین آثاری ادبی است در سال‌های اخیر با آثارش توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. ریاست حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز موسیقی حوزهٔ هنری، عضو شورای عالی شعر سازمان صدا و سیما از جمله مسئولیت‌هایی است که او در آنها فعالیت کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.