مدافع استقلال خوزستان با بیان این‌که از مسوولان فقط احترام خواستم، گفت: من نگفتم پول می‌خواهم، من گفتم با من رو راست باشید و به من قول‌های الکی ندهید.

کولیبالی: ماه‌ها توان خرید دارو برای همسرم را نداشتم

به گزارش قدس آنلاین، موسی کولیبالی درباره بازنگشتن به تمرینات استقلال خوزستان، اظهار کرد: باشگاه امسال اصلا با من رو راست نبود. بارها به من قول دادند ولی روی حرف‌شان نماندند.

او با بیان این‌که مشکل من با استقلال خوزستان برای پول نیست، گفت: من نگفتم پول می‌خواهم، من گفتم با من رو راست باشید و فقط به من قول‌های الکی ندهید. من از استقلال خوزستان فقط رو راستی و احترام خواستم. چیزهای زیادی وجود دارد و من می‌خواهم  یک تیم به بازیکنان خود احترام بگذارد.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به رابطه بسیار خوبش با عبدالله ویسی، عنوان کرد: او مثل برادر من است و خیلی دوستش دارم. ویسی برای من بهترین مربی و بهترین برادر است. من به خاطر او به استقلال خوزستان برگشتم، در صورتی که پیشنهادهای زیادی از لیگ ایران و خارج از ایران داشتم.

وی در ادامه گفت: همسر من در ایران باردار بود و من سختی‌های زیادی کشیدم. ماه‌ها در اهواز حتی پول خرید دارو برای همسرم را نداشتم.

کولیبالی در پاسخ به این سوال که شما با باشگاه قرارداد دارید و گفته شده که به تیم برمی‌گردید؟ عنوان کرد: من دیگر به این باشگاه اعتمادی ندارم و می‌ترسم که دوباره به استقلال خوزستان برگردم و دوباره به من قول‌های الکی بدهند و به من بی‌احترامی کنند. درست است که با استقلال خوزستان قرارداد دارم ولی من هم کار خودم را بلد هستم که بازیکن آزاد شوم، چرا که آن‌ها فقط به من وعده‌های الکی دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.