شهرکرد- فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.

سارقان خودرو در شهرکرد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  سید روح اله موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودروی پراید در سطح شهرستان شهرکرد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران این فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با افزایش گشت‌های هدفمند و اقدامات فنی در نهایت دو سارق سابقه دار که اقدام به سرقت خودرو می کردند در حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: متهمان در بازجویی های تکمیلی به سرقت یک دستگاه خودروی پراید و ۱۰ فقره محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ  موسوی  در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت، وسائط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و با توجه به اینکه اکثر سرقت ها شبانه صورت می گیرد از پارک کردن و رها نمودن وسائط نقلیه در نقاط خلوت خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.