معاون وزیر ورزش گفت: درباره اتفاقات اخیر فدراسیون چوگان صحبت نمی‌کنم.

خودداری داورزنی از پاسخ به ادعای رئیس زن فدراسیون چوگان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا داورزنی بعد از جلسه مجمع فدراسیون کشتی در خصوص اعتراض عباس جدیدی و حضور چند شغله ها در هیات های کشتی استان ها و پیگیری از نهادهای قانونی گفت: این حق قانونی جدیدی است که برود و پیگیری کند. ما مشکلی نداریم. ایشان پیگیری کند.

وی در خصوص صحبتهای رئیس پیشین فدراسیون چوگان مبنی بر تهدید داورزنی به انتشار عکسهای خصوصی اش و موضع وزارت ورزش، گفت: بحث چوگان را اصلا و ابدا مطرح نکنید. من فقط راجع به کشتی صحبت می کنم. شان وزارت نیست که وارد بازی هایی شود که به ورزش توهین شود. این بازی ها خوب نیست. اجازه بدهید حرمتها حفظ شود. صحبت از رسانه ها در این مورد دور از شان است.

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در این خصوص از وزیر درباره سئوال کنید. فعلا که آقای گرشاسبی دارد کارش را می کند.

داورزنی با اشاره به حل مشکل پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور ترکیه تاکید کرد: جا دارد از دولت به خاطر پیگیری این موضوع تشکر کنم. سلطانی فر و سایر دوستان ما در دولت برای حل این موضوع از سفر اول اردوغان به ایران آنرا مطرح کردند. گرشاسبی هم همزمان با سفر رئیس جمهور به ترکیه رفت و با نظر مثبت اردوغان نسبت به موضوع و پیگیری ها و لابی های خوب، این اتفاق افتاد. امیدوارم فیفا هم نظر مثبتش را اعلام کند تا این هجمه از روی پرسپولیس برداشته شود.

وی در خصوص اینکه ایا دولت برای برگزیاری بازی دوستانه تیم ملی هم لابی خواهد کرد؟ گفت: دولت و وزارت ورزش کنار فدراسیون فوتبال است تا اتفاقات خوب برای بازی های تدارکاتی رخ بدهد. ما تمام قد حمایت می کنیم.

داورزنی در پایان درباره اینکه هیات مدیره استقلال و پرسپولیس یک نفر کم دارد، گفت: درباره هیات مدیره استقلال و پرسپولیس از سلطانی فر سئوال کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.