گناباد-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در دیدار مشترک جمعی از اعضای هیئت رئیسه با مسئولان قضایی شهرستان گناباد بر ضرورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری در راستای ارتقای سلامت جامعه تاکید کرد.

همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری در راستای ارتقای سلامت جامعه مهم و ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد باذلی در این دیدارکه امروز سه شنبه در محل دادگستری برگزارشد، ازدستگاه قضایی به عنوان بازویی قدرتمند برای حوزه سلامت یاد کرد و افزود: همکاری دادگستری در راستای برخورد با تخلفات و مشکلات حوزه بهداشت و سلامت شهرستان تاکنون خوب بوده و تداوم و تقویت این همکاری‌ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.

 در ادامه این جلسه، دکتر مشاری معاون درمان، دکتر مرادی معاون بهداشت و طاهری مسئول دفتر حقوقی دانشگاه، ضمن قدردانی از همکاری‌های دستگاه قضایی با دانشگاه در برخورد با متخلفین، به تشریح ابعاد مختلف این همکاری‌ها پرداختند و بر لزوم تسریع و برخورد جدی با متخلفین و تهدیدکنندگان سلامت جامعه تاکید کردند.

علیرضا محولاتی، رئیس جدید دادگستری شهرستان گناباد هم در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد، بر لزوم توجه جدی به پیشگیری تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت بحث سلامت، همچون گذشته با آمادگی کامل، ضمن رسیدگی سریع و در حد مقدورات قانونی به پرونده‌های مرتبط با سلامت، دانشگاه را در راستای رسالت اصلی خود که تامین سلامت جامعه است، یاری خواهیم کرد.

بنی‌اسدی، دادستان جدید عمومی و انقلاب گناباد هم در این جلسه باتاکید بر گسترش همکاری‌های دو نهاد سلامت و قضایی شهرستان، گفت: با توجه به اهمیت سلامت جامعه، باید با متخلفین مواردی که با سلامت مردم در ارتباط هست، به صورت جدی برخورد شود که این امر نیازمند همکاری متقابل دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه قضایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.