کرج- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اعلام اینکه روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ فقره تخلف در مرکز کنترل ترافیک کرج اعمال قانون می شود: گفت: رانندگان بدانند تخلفات آنها به دقت رصد می شود.

ثبت روزانه ۳۰۰ تخلف رانندگی در مرکز کنترل ترافیک کرج

سرهنگ سید همایون شریفی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به فعال سازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج  در ۲۷ آذر سال جاری و ثبت تخلفات در معابر و چهارراه های مرکزی شهر کرج  اظهار کرد: این مرکز روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ فقره تخلف روزانه اعمال قانون می شود.

وی این تخلفات را عبور از چراغ قرمز، پارک دوبل، ورود ممنوع، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، نداشتن کلاه ایمنی، تجاوز به گذرگاه عابر پیاده وعدم استفاده از کمربند ایمنی هنگام رانندگی ذکر کرد و گفت: این تخلفات پس از ثبت در سوابق رانندگان متخلف به درب منازل آنها ارسال می شود.

رئیس پلیس راهور با اشاره به نصب ۶۹ دستگاه دوربین پلاک خوان در محدوده طرح مصوب هسته مرکزی شهر کرج گفت: علاوه بر این ۴۶ دستگاه دوربین نظارتی در معابر اصلی شهر به منظور کنترل ترافیک و اعمال تخلفات  ساکن دوربین هایی نصب شده است.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه جا افتادن مرکز کنترل ترافیک در کلانشهر کرج زمان بر است افزود: پس از اطلاع رسانی در رسانه ها، رسانه ملی و رادیو متخلفان رانندگی بدانند که دوربین ها تخلفات آنها را رصد می کنند.

وی گفت: پس از اجرا شدن این طرح  وتوجه بیشترمردم به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قاعدتا میزان تخلفات و تصادفات کاهش می یابد.

شریفی در ادامه افزود: دوربین های این مرکز در آزاد راه  تهران به کرج و کرج- قزوین  وهمچنین جاده چالوس نیز  تخلفات را ثبت می کنند.

وی در پایان گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان تخلفات می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و با مراجعه به سایت www.rahvar۱۲۰.ir اطلاعات و سوابق تخلفات رانندگی خود را استخراج نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.