قزوین_ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره ملی ایده ها و فرصت‌ها در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سومین جشنواره ملی ایده ها و فرصت‌ها در قزوین برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، منصور مختاری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین اهداف برگزاری این جشنواره را افزایش آگاهی های عمومی و ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم، بهره مندی از تکنولوژی های نوین، استفاده از جوانان و ایده های خلاق آنان، فناوری و تکنولوژی های نوین، حمایت از تولید کنندگان و کمک به کاهش بیکاری و افزایش در حوزه های اجتماعی عنوان کرد.

مختاری افزود: با توجه به نسل جوان کشور و خطراتی که در کمین آنهاست، آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده، خشونت و سایر جرایم و آسیب های اجتماعی و همچنین وابستگی نسل جوان با آخرین فناوری های روز دنیا، شاید استفاده از این فناوری های نوین برای مقابله با آسیب ها و جرایم حوزه های یاد شده یکی از اثربخش ترین راه حل های پیش رو باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین درباره محورهای جشنواره ایده ها و فرصت ها نیز گفت: آسیب های حوزه خانواده و جرایم فضای مجازی، اعتیاد، جرایم اقتصادی، جرایم مالکیت معنوی و سرقت ادبی، تخلفات رانندگی و جرایم و آسیب های حوزه سلامت جسم و روان محورهای این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا سومین جشنواره ایده ها و فرصت ها در حوزه پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه و سایر دستگاه های مرتبط در ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.