کرمان - همزمان باسراسر کشور حماسه ۹ دی با نام اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرمان مقابل حسینیه ثارالله با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر درگرامیداشت اقدام تاریخی مردم در ۹ دیماه ۸۸ وتجدید پیمان با ولایت فقیه، گرامی داشته شد.

برگزاری بزرگداشت حماسه ۹دی در کرمان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح شنبه درآیین گرامیداشت حماسه نهم دی با نام اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرمان با اشاره به الفت دیرینه مردم با ولایت، گفت: حمایت از ولایت و رهبری، تبری از دشمنان نظام، وحدت با محوریت ولایت، پاسداری از انقلاب و مقاومت پنج عنصر اساسی در شکل‌گیری حماسه مردمی ۹ دی بود.

وی با بیان اینکه حضور در مراسم ۹ دی به نوعی بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه است، افزود: فتنه‌گران با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی هشت ماه در کشور آشوب‌آفرینی کردند اما مردم در سال ۸۸ نقشه انها را باطل و به دنیا اعلام کردند در کنار ولایت خواهند ماند و دست از رهبری برنخواهند برداشت .

نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه گران وسلطنت گرایان باید از فتنه سال ۸۸ درس می گرفتند، افزود: آنان عبرت نگرفتند و حوادث چند روز گذشته در برخی شهرها را باید نامش را فتنه جدید گذاشت.

آیت الله خاتمی افزود: شباهت فتنه جدید با سال ۸۸ در این است که آنان اصل نظام را قرار داده اند اما ما به بازی خورده ها می گوییم که حضور در صحنه هایی این چنینی یعنی همراهی با امریکا و غرب و بازی کردن در زمین آنان است و این افراد سرباز اسرائیل هستند.

امام جمعه موقت تهران گفت:  طراح وبرنامه ریزی این فتنه از طرف آمریکا صورت می گیرد وبه بازی خورده ها می گوییم نوکر امریکا نباشید ودر میدان انها قرار نگیرید.

نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری گفت: معیار ولایت است همه گوش به فرمان رهبری باشند و از افراط و تفریط خودداری کنند.

وی تاکید کرد: صاحبان انقلاب مردم هستند وانقلاب ماندگار است ومردم باید هوشیار وبیدار باشند وهر کجا ضد انقلاب دیدند فریب نخوردند واز همان ابتدا فتنه را خفه کنند.

 در این مراسم  قطعنامه ای در پنج بند قرائت شد و ضمن تجدید بیعت با ولایت بر بصیرت ودشمن شناسی وشناخت فتنه تاکید و  هشدار داده شد که عناصر ضد انقلاب از تحرکاتشان دست بردارند ومسئولان نیز برحل مشکلات معیشیتی مردم اهتمام ورزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.