گیلان-مدیرعامل گاز گیلان در جلسه بحران گفت:وضعیت انتقال گاز در استان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وضعیت انتقال گاز در گیلان در شرایط مطلوبی قرار دارد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، حسین اکبر در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان که برای هماهنگی جهت پشتیبانی و آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط سخت و اضطراری برگزار شد با اشاره به شرایط مناسب گاز رسانی در استان اظهار کرد:وضعیت انتقال گاز به حوزه های مختلف مصرف کنندگان از جمله صنایع و نیروگاهها بسیار مطلوب است و در مقایسه با سال گذشته با محدودیت کمتری در مصرف گاز نیروگاه ها مواجه هستیم .

وی اظهار کرد:ما شرایط بحرانی زیادی را در سالهای گذشته تجربه کرده ایم و با توفیق الهی در همه آنها سربلند بوده‌ایم، لذا لازم است همه واحدها در خصوص آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند .

مهندس اکبر با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه مانیتورینگ،بر رفع نواقص احتمالی از جمله نحوه دسترسی و پایایی سیستم های ارتباطی تأکید کرد .

مدیرعامل شرکت گاز گیلان ابراز امیدواری کرد تا با رعایت صرفه جویی توسط مشترکین فهیم،در طول فصل زمستان با محدودیت مصرف گاز در هیچ حوزه ای مواجه نشویم .

در این جلسه همچنین هر یک از اعضای کمیته مدیریت بحران ضمن اعلام نظر در خصوص موضوعات مرتبط، آمادگی خود را جهت مقابله با شرایط بحرانی اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.