سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمن به دنبال بهانه ای برای رخنه در مسائل اقتصادی ایران است، گفت: مسئولان باید با حل مشکلات مردم فرصت مداخله را از دشمن بگیرند.

مسئولان با حل مشکلات مردم فرصت مداخله را از دشمن بگیرند

به گزارش قدس انلاین، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر بابیان اینکه مردم با حضور شکوهمند خود در عرصه های مختلف بارها حمایتشان را از آرمان های اسلام و نظام اعلام کردند، ابراز داشت: این بار مسئولان باید در پاسخ به این حمایت، حل مشکلات معیشتی را در اولویت قرار دهند تا از این طریق راه مداخله دشمن نیز بسته شود.

وی با بیان اینکه دشمن با ناکامی های پیاپی خود در عراق، سوریه، لبنان و یمن به دنبال فرصتی برای انتقام جویی است، افزود: حل مشکلات مردم امروز به عنوان نه یک اصل بلکه ضرورت در کشور مطرح است و اگر به درستی راه حلی برای آن اندیشه نشود خطر فتنه دوباره دشمن به بهانه مشکلات ملت دور از انتظار نخواهد بود.

ضرورت تقویت وحدت بین گروه های مختلف جامعه

امام جمعه سمنان گرانی و بیکاری را دو مشکل عمده کشور خواند و ابراز داشت: اینکه تصور شود فتنه اخیر به پایان رسید تفکری باطل است لذا باید هر لحظه به دنبال رفع توطئه های دشمن باشیم که یکی از راه های دفع آن رسیدگی به مشکلات موجود در جامعه است.

آیت الله شاهچراغی فتنه اخیر را به مراتب خطرناک تر از سال ۸۸ برشمرد و تصریح کرد: امروز وحدت و همدلی رمز موفقیت ما در برابر استکبار خواهد بود، همان طور که در این چهار دهه نیز با حضور خود در عرصه های مختلف حمایتمان را از آرمان های انقلاب نشان دادیم این بار نیز باید با انسجام بیشتر به سوی حل مشکلات موجود گام برداریم.

وی افزود: علیرغم شکست داعش در منطقه اما هنوز جبهه مقاومت برای پیروزی نیاز به مردان غیور داریم که اگر حضور شهدای مدافع حرم نبود به طور قطع باید در درون مرزها با گروه های تکفیری می جنگیدیم که مردم نیز در پاسخ به این شجاعت نیروهای دلاور امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم علی محمد محمدی در سمنان سنگ تمام گذاشتند لذا باید قدردان نیروی های مخلص و انقلابی باشیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.