یاسوج- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون از محل اعتبارات متوازن ملی به این استان اختصاص یافته که تاکنون ریالی تخصیص نداشته است.

ریالی از اعتبارات متوازن ملی کهگیلویه و بویراحمد تخصیص نیافته است

به گزارش قدس آنلاین، حسن نوروزی در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی و ارتقاء شاخص‌ها ۲۴۲ میلیارد تومان به این استان اختصاص یافت که تاکنون از این میزان ۳۹.۷ درصد تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبارات نفت اختصاص یافته به استان ۴۶.۷ درصد تخصیص یافت، عنوان کرد: این میزان اعتبار تخصیص یافت از محل بند "ز"(اسناد خزانه) و میزان کمی نیز نقدینگی بوده است.

نوروزی ابراز کرد: از محل اعتبارات ردیف متوازن استانی و ملی به ترتیب ۱۷۹ میلیارد تومان و ۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به استان اختصاص یافته که تاکنون ۲۹.۴ درصد اعتبارات متوازن استانی تخصیص یافته ولی متوازن ملی هنوز تخصیصی ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین تاکنون از ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده استان ۲۰ درصد یعنی ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشته است.

نوروزی ادامه داد: برای ۱۴ طرح و پروژه ملی از جمله فاضلاب‌ها و آبرسانی به شهرهای همچون لیکک ۱۴۵ میلیارد تومان اختصاص یافته که تاکنون ۵۲ درصد این میزان اعتبار یعنی ۷۵ میلیارد تومان تخصیص ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبارات جرائم رانندگی تاکنون تنها ۲۰۰ میلیون نقدینگی ابلاغ شده است، افزود: برای پروژه‌های ملی پیوست شماره یک قانون ۲۷۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۶۲ درصد معدل ۱۷۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

نوروزی با بیان اینکه برخی مدیران ریز اطلاعات پروژه‌های ملی در حوزه کاری خود را ندارند، تاکید کرد: با توجه به اینکه عمده تخصیص‌ها اسناد خزانه بوده انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی هرگونه سند را با خزانه استان هماهنگ کنند که مشکلی بوجود نیاید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.