بجنورد-مدیرکل ثبت‌اسناد خراسان شمالی: طی ۹ ماه امسال ۱۸ هزار ۷۱۵ برگ اسناد مالکیت کاداستری با ضریب امنیت بالا صادر و تحویل مالکین شده است.

بیش از ۱۸ هزار برگ سند مالکیت کاداستری تحویل مالکان شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی، علی اصغر اسدی با اشاره به اهمیت دانستن طرح کاداستر و همچنین قانون جامع حد نگار، اظهار کرد: با ثبت بیش از یک‌صد و ۱۰ هزار معامله طی ۹ ماه نخست امسال شاهد رشد ۱۷ درصدی معاملات در خراسان شمالی بوده‌ایم.

وی افزود: تمام اسناد مالکیت دفترچه‌ای در اختیار مردم، طبق قانون جامع کاداستر کشور، ظرف مدت پنج سال از تصویب این قانون باید به سند تک‌برگی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهداف توسعه پایدار و لزوم تأمین امنیت اجتماعی در راستای تحقق این توسعه، صدور سند تک‌برگی اقدامی مهم و مؤثر در تأمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه است.

مدیرکل ثبت‌اسناد خراسان شمالی بیان کرد: از مشخصات این سند غیرقابل جعل بودن آن به دلیل درج برچسب هولوگرام و همچنین تعویض سند پس از هر انتقال است.

اسدی تصریح کرد: همچنین ارتقاء امنیت و آرامش روانی، کاهش اشتباهات، حذف نوشتارهای دستی، تحویل اسناد مالکیت به درب منازل مالکان، شفاف‌سازی امور و بروز رسانی اطلاعات مالکیت از دیگر مزایای سند کاداستر است.

 وی در ادامه خواستار مراجعه مالکین به ادارات ثبت‌اسناد و املاک در شهرستان محل وقوع ملک جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگ را شد و افزود: اسناد مالکیت در کمترین زمان ممکن صادر و به مراجعین تحویل داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.