کرج - استاندار البرز با تاکید براینکه شعار فرش قرمز برای فعالیت و حضور بخش خصوصی باید عملیاتی شود گفت: ارائه تسهیلات با نرخ ۱۸ تا ۲۰ درصد به این بخش قابل قبول نیست.

شعار فرش قرمز برای فعالیت بخش خصوصی عملی شود

محمد علی نجفی صبح امروز شنبه در نشست مشترک شورای گفتگوی بخش خصوصی ودولت ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجرانقلاب اسلامی اظهار کرد: کارهایی که در بخش خصوصی در حوزه های عمرانی، گردشگری، و بخش های دیگر انجام شد، اتفاقات خوبی برای استان رقم زده است.

وی با بیان اینکه هیئت دولت به این جمع بندی رسیده تا فضایی جدیدی در استان به وجود آید، تاکید کرد:استان را از حاشیه سازی دور کنیم و فضایی ایجاد کنیم تا بخش خصوصی با آرامش فعالیت کند.

استاندار البرز با اشاره به بارش برف اخیر که در کشور و استان آمد، گفت: از نظر  شدت و میزان بارش برف  در ۱۰ ساله گذشته بی نظیربود.

وی افزود: درساعات اولیه ترافیک باعث شده بود فعالیت بخش خدماتی به کندی انجام گیرد با این حال شهرداری کرج در این زمینه بسیار زحمت کشید که جادارد از آنها قدردانی کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور روزهای پیروزی این انقلاب است، گفت:  کم و کاستی ها را در استان کم کنیم ومردم حق اعتراض داشته باشند و درب اتاق مسئولین برای رسیدگی به مشکلات مردم باز باشد تا مردم فرصت صحبت داشته باشند.

استاندار البرز با تاکیدبراینکه  شرایطی فراهم آورید تا بخش خصوصی و سرمایه گذار در گرفتن مجور دچار مشکل نباشند گفت:نباید سرمایه گذاران برای گرفتن مجوز در سازمان های مختلف معطل شوند و در نهایت هم بعد یک ماه فرصت آن‌ها تمام شود و دوباره کار از ابتدا شروع شود.

نجفی با بیان اینکه فرودگاه پیام و منطقه اقتصادی آن با پیگیری های صورت گرفته رونق پیدا خواهد کرد گفت: حمایت از صادرات و بخش دارویی فرصتی استثنایی است که باید در استان انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه شعار فرش قرمز برای بخش خصوصی باید عملی شود، خاطر نشان کرد: توسعه صنعت گل و گیاه برای رشد صادرات البرز یک فرصت خوب محسوب می شود.

نجفی در پایان با بیان اینکه نرخ تسهیلات ۱۸ الی ۲۰ درصدی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی قابل قبول نیست از موافقت خود به مناسبت دهه فجر با کلیات بخشودگی جرائم مالیاتی در این استان خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.