دیدار برگشت تیم های فوتبال والنسیا و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا با پیروزی قاطعانه آبی اناریها و صعود این تیم به فینال همراه شد.

صعود قاطعانه بارسلونا به فینال/ نخستین گل کوتینیو در مستایا ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال والنسیا و بارسلونا بامداد روز جمعه دیدار برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه مستایا برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا ۲ بر صفر پیروز شد.

والنسیا با حمایت بی نظیر هوادارانش بازی را خوب شروع کرد و اگر خوش شانس بود می توانست در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل برسد با این حال تیر دروازه مانع گلزنی رودریگو شد تا یک موقعیت عالی برای خفاش ها از دست برود.

بعد از آن بارسلونا به خود آمد. آبی اناریها طبق معمول با پاس های متوالی خود جلوی عطش اولیه والنسیا را گرفتند با این حال خفاش ها در یکی دو موقعیت دیگر خطرساز شدند.

تیم بارسلونا در اواخر نیمه نخست صاحب یک موقعیت خوب توسط لوئیس سوارز شد که البته این بازیکن تحت فشار مدافعان حریف نتوانست ضربه خود را محکم بزند. نیمه نخست در  نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

بارسلونا نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد. فیلیپ کوتینیو در ابتدای این نیمه جایگزین آندره گومز شد. این تغییر خیلی زود جواب داد.

در دقیقه ۵۰ بود که لوئیس سوارز از جناح چپ فرار کرد و توپ را به تیر دوم فرستاد که کوتینیو خود را به توپ رساند و از زاویه بسته دروازه حریف را گشود. این نخستین گلی بود که ستاره برزیلی با پیراهن بارسلونا به ثمر رساند.

شاگردان والورده بلافاصله بعد از این گل توسط لئو مسی خطرناک ظاهر شدند که دروازه بان حریف آن را دفع کرد. بعد از آن والنسیا یک فرصت خوب را از دست داد.

دو ضربه متوالی از سوی راکیتیچ مستایا را به سکوت فرو برد با این حال والنسیا در دقیقه ۷۳ تا آستانه گل پیش رفت که سیلسن دروازه بان بارسلونا با واکنشی باور نکردنی ضربه بازیکن والنسیا را دفع کرد.

بارسلونا در دقیقه ۸۲ تیر خلاص را شلیک کرد. سوارز با توپ ربایی بار دیگر فرار کرد و دومین پاس گل را در اختیار راکیتیچ قرار داد که این ستاره کروات با شوتی محکم دروازه میزبان را گشود.

آبی اناریها که بازی رفت را یک بر صفر برنده شده بودند در مجموع ۳ بر صفر پیروز شدند و به فینال رسیدند.

سویا حریف بارسلونا در دیدار نهایی رقابتهای کوپا دل ری خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.