گناباد-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: شورا های فرهنگی شهرستان ها با هم افزایی می توانند برخی از مشکلات استان را حل کنند.

شوراهای فرهنگی شهرستان ها نیازمند اهم افزایی هستند

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد گناباد ، حمیدرضا مهدوی مقدم عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: بررسی ها نشان داده که در شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها وحدت رویه ای در خصوص برخی مسائل وجود ندارد و این موضوع باعث اجرایی نشدن برخی مصوبات شده است.

وی افزود: به عنوان مثال مشکل کم آبی یکی از معضلات کشور می باشد که با عضویت ادارات آب در شوراهای فرهنگ عمومی می توان در خصوص صرفه جویی فرهنگ سازی هایی انجام داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد ابراز کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد از اقدامات کارشناسانه شورای فرهنگ عمومی گناباد تقدیر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی و معرفی گناباد یک روز در تقویم به نام روز گناباد معرفی خواهد شد که در این خصوص از کارشناسان و بزرگان شهرستان نظرسنجی نیز صورت خواهد گرفت.

مهدوی مقدم با اشاره به تجربه موفق این شهرستان در برگزاری هفته فرهنگی گناباد عنوان کرد: برای دومین سال متوالی این هفته فرهنگی در نیمه اسفند ماه برگزار خواهد شد و از خادمین فرهنگی، خیرین فرهنگی و هنرمندان برتر شهرستان تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.