کرج- مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز از راه اندازی مرکز پزشکی قانونی شهرستان اشتهارد در آینده نزدیک خبر داد.

مرکز پزشکی قانونی اشتهارد افتتاح می شود/ ۳۰ درصد فوتی های البرز متعلق به فردیس است

حمید داودآبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در دوماه اخیر جلسات متعددی مبنی بر راه اندازی مرکز پزشکی قانونی با مدیران شهرستان اشتهارد برگزار شد.

وی ادامه داد: مسئولین شهرستان اشتهارد نهایت همکاری را با سازمان پزشکی قانونی داشته اند و مقرر شده است تا بخشی در بیمارستان اشتهارد به مرکز پزشکی قانونی اختصاص یابد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز تصریح کرد: همچنین مقرر شده است تا یک پزشک ساکن اشتهارد از سوی مسئولین این شهر به اداره کل معرفی شودتا پس از سپری کردن دوره آموزشی مرکز پزشکی قانونی شهر اشتهارد راه اندازی خواهد شد.

داود آبادی همچنین با اشاره به مشکلات فعالیت مرکز پزشکی قانونی فردیس گفت: مرکز پزشکی قانونی در شهرستان فردیس دومین سال فعالیت خود را سپری می کند اما تاکنون مسئولین این شهرستان به دلیل کمبود امکانات تعامل مثبتی نداشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به نوپا بودن ادارات در فردیس کمبود برخی امکانات امری طبیعی است اما وجود یک مرکز پزشکی قانونی فعال در این شهرستان جهت رفاه حال مردم الزامی می باشد.

مدیرکل  پزشکی قانونی استان البرز تصریح کرد: از همین رو سال گذشته باتوجه به الزام راه اندازی مرکز پزشکی قانونی با همکاری شهردار وقت استان البرز این مرکز راه اندازی شد.

داودآبادی به آمار بالای مرگ و میر در فردیس اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد متوفیان استان البرز متعلق به فردیس است  از همین رو جهت رفاه حال شهروندان این شهرستان مرکز پزشکی قانونی راه اندازی شده است و برای ارائه خدمات بهتر نیازمند همکاری وتعامل بیشتر مسئولان شهری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.