کرج- رییس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان البرز گفت: کسب دوباره عنوان قهرمانی مسابقات قویترین مردان کشور نشان داد البرز خاستگاه اصلی این ورزش در کشور است.

البرز، خاستگاه اصلی ورزش قویترین مردان کشور

حمید حیدرخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: کسب ۲ عنوان اول و سومی و حضور ۳ نماینده البرز در جمع  ۶ نفر برتر نشان از جایگاه البرز در این ورزش است.

وی افزود: در دوازدهمین دوره رقابت های قویترین مردان مثبت ۱۰۵ کیلوگرم باشگاه های کشور که ابتدای هفته جاری در شهرستان شهریار برگزار شد البرز مقتدرانه در جایگاه نخست قرار گرفت.

حیدرخانی با بیان اینکه ورزشکاران برتر استانهای مختلف کشور در این مسابقات حاضر بودند گفت:محمد عزت پور و علی اکبر جعفری از البرز توانستند در این مسابقات ودر مجموع آیتم های مختلف سکوهای اول و سوم را از آن خود کنند.

رییس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان البرز با اشاره به میزبانی این استان از مسابقات کشوری قویترین مردان در آبان ماه گذشته و در دسته منفی ۱۰۵ ومنفی ۹۵ کیلوگرم گفت: در آن مسابقات نیز البرز در مجموع تیمی دسته منفی ۱۰۵ کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود.

حیدرخانی حضور مربیان مجرب وکارآزموده را یکی از دلایل موفقیت این ورزش جذاب در البرز عنوان کرد وگفت: خوشبختانه در حال حاضر جوانان شایسته ای در این ورزش فعالیت دارند و حتی گاها برخی ورزشکاران دیگر استان ها برای بالا بردن سطح آمادگی خود به کرج می آیند.

وی در پایان افزود: مسابقات کشوری پرورش اندام نیز پایان هفته جاری برگزار می شود و امید می رود در این رشته نیز شاهد کسب یکی از سکوهای برتر کشور توسط البرزی ها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.