کرج- دبیر هیئت کشتی استان البرز از معرفی نفرات وتیم های برتر لیگ کشتی این استان در رده های سنی مختلف خبر داد.

برترین های لیگ کشتی البرز جمعه معرفی می شوند

جهانگیر ترابی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: رقابت‌های لیگ کشتی استان البرز در دو بخش آزاد و فرنگی با حضور ۷۳ تیم از شهرستان‌های مختلف البرز از ماه گذشته در خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج و به شکل متمرکز آغاز شد.

وی افزود: این لیگ با مشارکت یک هزار و ۴۰۰ کشتی گیر برگزار شد و روز جمعه ۱۸ اسفندماه در دو نوبت صبح وعصر  با برگزاری دیدارهای پایانی نفرات و تیم‌های برتر در چهار رده سنی مشخص می‌شوند.

ترابی با بیان اینکه از حیث کمی و با توجه به تیم های شرکت کننده در این مسابقات می توان این لیگ را بزرگترین مسابقات کشتی در سطح کشور دانست گفت: مسابقات با حضور کشتی گیران آماده و مستعد در سطح فنی بالایی برگزار شده است.

دبیر هیئت کشتی استان البرز تصریح کرد: برگزاری این مسابقات فرصت خوبی برای محک خوردن کشتی گیران سراسر استان است و بستری است تا شاهد معرفی استعدادها و ظهور چهره های جدید باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه هیئت کشتی البرز تقویم تدوین شده خود در سال ۹۶ را به شکل کامل اجرایی کرده است گفت: علیرغم همه محدودیت های موجود برنامه ها در زمان خود به اجرا درآمده و در این سال توانسته ایم میزبانی دو رویداد مهم بین المللی کشتی و یک دوره مسابقات کشوری را نیز پذیرا باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.