کرج- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز گفت: با آغاز دور دوم بازرسی ادواری استاندارد، ۲۲ باب از جایگاه های سی ان جی استان البرز موفق به اخذ تاییدیه استاندارد از شرکت های بازرسی دارای صلاحیت در سال ۹۶ شدند.

جایگاه های «سی ان جی» استان البرز تأییدیه استاندارد می گیرند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز، ابراهیم توسلی اظهار کرد: با توجه به حساسیت جایگاه های سی ان جی و لزوم عرضه سوخت در شرایط  ایمن و مطابق با استانداردهای مربوطه و بر اساس تصمیمات ستادی و توافق صورت گرفته، از سال ۱۳۹۳ بازرسی و پایش این جایگاه ها توسط شرکت های معرفی شده و دارای صلاحیت از سوی اداره استاندارد در دستور کار قرار گرفته که  می بایست همواره به صورت دوره ای انجام پذیرد.

وی اشاره کرد: در سال جاری تعداد ۲۲ باب جایگاه CNG در منطقه البرز مورد بازرسی مرحله دوم قرار گرفته و موفق به اخذ تاییدیه بازرسی استاندارد از شرکت های دارای صلاحیت شدند که البته فرآیند بازرسی ۱۴ باب جایگاه در حال انجام و مابقی منوط به معرفی آنها از سوی اداره استاندارد به شرکت های بازرسی کننده می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز ایجاد و حفظ شرایط مطلوب در جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی را  برای خدمات رسانی ایمن به شهروندان دارای اهمیت دانست و بیان کرد در این راستا و در طول سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته، بیش از ۲۰۰ مورد بازدید از جایگاه ها توسط کارشناسان واحد CNG و HSE این شرکت انجام شده و مطابق شاخص های ذیربط فعالیت جایگاه های عرضه سی ان جی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته است.

شایان ذکر است در حال حاضر ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان البرز فعال بوده و سوخت مورد نیاز بخش حمل ونقل را توزیع می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.