مشهد- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۳ حادثه جاده‌ای شامگاه دوشنبه در ۳ محور جاده‌ای استان ۲ کشته و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

۲ کشته و ۱۱ مصدوم در ۳ حادثه جاده‌ای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار کرد: ۳ حادثه جاده‌ای شب گذشته در ۳ محور استان، ۲ کشته و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه این حوادث درساعت‌ های ۱۷، ۱۵ و ۱۳ دقیقه بامداد به وقوع پیوست، گفت: حادثه نخست مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در کیلومتر ۴۰ محور خواف به تربت حیدریه بود و در این حادثه راننده ۳۴ ساله دچار مصدومیت شد و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی از سوی نیروهای امدادگر و نجاتگر پست مرکزی خواف، مصدوم حادثه جهت سیر مراحل تکمیلی درمان توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان الزهرا رشتخوار منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه دومین حادثه در کیلومتر ۷۰ محور بردسکن به بجستان به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: متآسفانه این حادثه که تصادف پژو ۴۰۵ با پراید بود ۸ حادثه دیده، ۶ مصدوم و ۲ فوتی برجای گذاشت و مصدومان آن که دچار ترومای سر، ستون فقرات و گردن شده بودند توسط نیروهای پست امدادی بجستان به بیمارستان آیت‌الله مدنی این شهرستان منتقل شدند.

بهمن‌آبادی در خصوص حادثه سوم، بیان کرد: این حادثه برخورد کامیون با پژو ۴۰۵ بود که در کیلومتر ۲۰ محور ملک‌آباد به مشهد به وقوع پیوست و موجب مصدومیت یک خانواده ۴ نفره از ناحیه سر، صورت و گردن شد که پدر و مادر این خانواده که در خودرو محبوس شدند پس از رهاسازی توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر پست باغچه هلال احمر به عوامل  اورژانس تحویل داده شده و ۲ دختر این خانواده نیز توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر هلال احمر به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.