مشهد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه دومین استان پرتردد کشور خراسان رضوی است، گفت:‌ این استان از ابتدای طرح نوروزی ۹۷ تا تا صبح پنجشنبه نهم فروردین ماه جایگاه نهم در کل حوادث و جایگاه پنجم در حوادث جاده ای کشور را دارد.

خراسان رضوی جایگاه نهم حوادث در کشور را دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سیدمجتبی احمدی در توضیح این خبر اظهار کرد:‌ براساس اعلام سازمان امدادونجات کشور از ابتدای طرح نوروزی ۹۷ تا صبح امروز مازندران با ۳۲۸ حادثه بیشترین حوادث را در بین استان ها داشته است.

وی افزود: خوزستان با ۲۲۹ حادثه، اصفهان با ۲۱۳ حادثه و فارس با ۲۱۲ حادثه در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند و خراسان رضوی نیز با ۱۱۰ حادثه در جایگاه نهم کشور قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ادامه به جایگاه استان در حوادث جاده ای در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد:‌ استان خراسان رضوی با توجه به اینکه دومین استان پرتردد کشور در طرح نوروزی ۹۷ است، اما پنجمین جایگاه حوادث جاده ای کشور را دارد.

وی افزود: براساس اعلام سازمان امدادونجات کشور خراسان رضوی با ۷۳ حادثه جاده ای از ابتدای طرح نوروزی ۹۷ تا صبح امروز جایگاه پنجم این حوادث را در بین استان ها دارد.

احمدی خاطرنشان کرد:‌ مازندران با ۱۱۲ مورد، اصفهان با ۹۴ مورد، فارس با ۷۷ مورد و آذربایجان شرقی با ۷۶ مورد پیش از خراسان رضوی بیشترین حوادث جاده ای را داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.