کرج- شهردار کرج با بیان اینکه با ورود غیر قانونی اعضای شورا به انتصابات به شدت مخالف هستیم، گفت: حرف برای گفتن بسیاردارم و نیاز شود توقعات خارج از قانون برخی ها را بازگو خواهم کرد.

با ورود غیرقانونی به انتصابات مخالفیم/ حرف برای گفتن بسیار دارم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،اصغر نصیری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر کرج با اشاره به مخالفت اعضای شورا از ادامه فعالیت معاونانش گفت: بعضی از اعضای شورا حق مسلم خود می دانند تا به بحث انتصابات ورود  داشته باشند که با آن موافق نیستیم و قطعا توقع ما این است که این مصوبه غیرقانونی لغو شود.

وی افزود: برخی ها اتهاماتی مبنی براینکه شهردار معامله گر است را به من وارد می کنند که قطعا قابل پیگیری قانونی و قضائی است.

شهردار کرج با بیان اینکه نمی خواهیم وارد این فضا شویم و بیشتر دغدغه انجام کار در شهر را داریم، افزود: لازم باشد از حقوق قانونی خود دفاع خواهیم کرد با این حال سعی کردیم با صبوری و نهایت احترام برخورد کنیم و بخاطر مردم خیلی از حرف ها  و آزار و اذیت ها را نادیده بگیریم.

نصیری یا بیان اینکه آنچه مصلحت شهر است باید در نظر گرفته شود، ادامه داد: اعضای شورا موافق حضور بنده در شهرداری نیستند و گروهی نیز از ابتدا موافق آمدنم نبودند.

وی تصریح کرد:آنها همواره به دنبال بهانه گیری های مختلف اند چراکه شاهد هستند عملکرد شهردار با توجه به این جو و تنش های ایجاد شده در نزدمردم و مسئولین مناسب بوده است.

شهردار کرج با اشاره  به آمار و ارقام و شفاف سازی در عملکرد مدیریت شهری گفت: دست برخی از رانت خوارها و زد و بندها کوتاه شده است که این امر مسلما یک عده را ناراضی کرده است با این حال ما راه مان را ادامه خواهیم داد و تحت هیچ شرایطی منافع مردم را معامله نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.