مشهد-معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی برنامه‌های جشن حرم رضوی در دهه مهدویت را تشریح کرد.

اعلام ویژه برنامه‌های جشن اعیاد شعبانیه در حرم رضوی

به گزارش قدس انلاین ،حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار کرد: جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) امروز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، همچنین در این شب اجتماع بزرگ جوانان مهدوی نیز برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه شب شعری بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام (ره) برگزار می‌شود که در این شب شعر، شعرای بزرگ کشورمان حضور خواهند داشت. همچنین سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 جشن نیمه شعبان آغاز می‌شود و در این شب برنامه احیا و مناجات شب نیمه شعبان در رواق امام برپا خواهد شد، سخنران مراسم حجت‌الاسلام ماندگاری است.
معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی با اشاره به برپایی اجتماع عظیم منتظران و مراسم میلاد حضرت مهدی(عج)، گفت: چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه شرکت‌کنندگان در این اجتماع عظیم ساعت 8 صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند و مراسم پایانی در ساعت 10 صبح در رواق امام(ره) برگزار می‌شود.
حسینی گفت: مراسم انس با قرآن در جوار حرم رضوی به مناسبت دهه مهدویت هر روز عصر ساعت 17:30 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد با حضور اساتید و قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن برپا می‌شود. همچنین در طی ایام هفته مناجات شعبانیه ساعت 3 بامداد نیز در رواق امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.
وی با اشاره به ویژه برنامه‌های مختص بانوان در حرم رضوی، اظهار کرد: روز سه‌شنبه بانوان مهدوی ساعت 16 در رواق حضرت زهرا(س) که مختص بانوان است تجمع می‌کنند و ویژه برنامه‌های متعددی برای آنها در این رواق درنظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.