قدس آنلاین: دوره عملیاتی یک روزه، اصول اولیه مدیریت بحران و مخاطرات شهری، زلزله‌های ایران و ساختار زمین در شهر مشهد با رویکرد زلزله، اصول و مبانی پدافند غیرعامل، رونمایی از سامانه جامع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و... برگزار شد.

آموزش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مشهد

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد  با بیان این مطلب گفت: با همکاری دانشگاه فردوسی و دفتر تحول و نوسازی سازمانی شهرداری و با حضور اساتیدی از سطح کشور اولین دوره تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مشهد عملیاتی شد.
 امیر عزیزی افزود:  50 نفر از کارشناسان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان‌ها و مناطق 13گانه شهرداری، سرگروه‌های دوام ثامن و رابطان و اعضای فعال این گروه‌ها ونیز  200 نفر از شهروندان مشهدی علاقه‌مند به مباحث ایمنی نیز در این دوره شرکت کردند.
در این دوره یک روزه، اصول اولیه مدیریت بحران و مخاطرات شهری، زلزله‌های ایران و ساختار زمین در شهر مشهد با رویکرد زلزله، اصول و مبانی پدافند غیرعامل، رونمایی از سامانه جامع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و نقش تیم‌های واکنش اضطراری دولتی و تشکل‌های مردمی در خروج و اسکان اضطراری و آشنایی با استرس و روش‌های مدیریت بحران با رویکرد فردی آموزش داده شد وقرار است دوره‌های تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هر 45 روز یک‌بار به صورت مستمر برگزار گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.