قدس آنلاین : رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در این استان طی روزهای پایانی هفته جاری و در طول هفته آینده تغییر محسوسی ندارد و بین یک تا دو درجه در نوسان است.

دمای هوا در خراسان رضوی ثابت می ماند

به گزارش قدس آنلاین یحیی قاینی پور افزود: در این مدت تغییرات جزئی دما در شمال خراسان رضوی روند کاهشیو در جنوب روند افزایشی داشته و در بخشهای مرکزی بدون تغییر است.

وی ادامه داد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۳۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده که برای روزهای پنجشنبه و جمعه بین ۳۴ و ۳۳ درجه در نوسان خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: دیشب بارشهای پراکنده باران در شهرستانهای کلات، فریمان، قوچان و غرب مشهد گزارش شد که بیشترین آن در گلمکان به میزان ۱.۱ میلیمتر ثبت شد.

وی همچنین از بارشهای پراکنده رگباری و باران برای پنجشنبه شب و صبح جمعه به ویژه در نیمه شمالی استان خبر و ادامه داد: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید نیز در خراسان رضوی به ویژه نوار شرقی و نیمه جنوبی آن پیش بینی شده است.

فریمان با کمینه دمای ۱۵ درجه و مه ولات با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز در بجستان با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.