قدس آنلاین:مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به منظور تعدیل قیمت و تنظیم بازار تخم مرغ موضوع در کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی مطرح و به زودی طرحی با هدف کاهش قیمت این محصول اجرا خواهد شد.

به زودی طرحی با هدف کاهش قیمت تخم مرغ اجرا خواهد شد/افزایش مصرف تخم مرغ عامل رشد قیمت این محصول است

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ سیدحمیدرضا جوادی مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در پی گرمای هوا طی یک ماه گذشته مصرف تخم مرغ بین مردم و صنایع تبدیلی به شدت کاهش یافته بود، اما با بهتر شدن هوا و کاهش دما طی هفته اخیر و افزایش دوباره مصرف، شاهد رشد قیمتی این محصول هستیم.

وی افزود: البته عده‌ای سودجو نیز با هدف سوءاستفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار و عرضه نکردن تخم مرغ می‌کنند که با این موارد به شدت برخورد قانونی می‌شود.

مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به نشست کمیته استانی تنظیم محصولات کشاورزی گفت: بر اساس بررسی‌ها و گزارش ها، ذخایر نهاده های دامی و کشاورزی شامل کود، سم و بذر، داروهای دام و طیور و موارد مشابه و همچنین ذخایر غذایی در خراسان رضوی به حد مطلوب فراهم و موجود است.

گفتنی است قیمت تخم مرغ امروز  در مرغداری به ازای هر کیلوگرم ۸۰ هزار ریال و قیمت عرضه به مصرف کننده در مشهد ۱۱۰ هزار ریال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.