دروازه بان کروات پرسپولیس می گوید پس از بازی فولاد به هواداران خودی هیس نشان نداده و اگر کسی او را اذیت کند، دو برابر اذیتش خواهد کرد.

رادوشویچ: منظورم با یکی دو نفر بود که زیاد حرف می زنند!

به گزارش قدس آنلاین،در شرایطی که پرسپولیس با دو پیروزی در ۲ هفته ابتدایی لیگ صدرنشین است، یکی از بازیکنان این تیم که در کانون توجهات بوده، بوژیدار رادوشویچ است. دروازه بان کروات سرخپوشان که در فصول گذشته فرصت کمی برای بازی در پرسپولیس پیدا می کرد، امسال به دلیلی که از سوی برانکو، نا آماده بودن بیرانوند اعلام شده، از ابتدای فصل گلر اصلی پرسپولیس بوده و اتفاقا موفق به ثبت ۲ کلین شیت در مقابل پدیده و فولاد نیز شده است. رادوشویچ در گفت و گویی با ورزش سه در خصوص شرایط خودش و تیم پرسپولیس و البته اتفاق خاصی که پس از بازی مقابل فولاد رخ داد، به صحبت پرداخت:

-  ۲ بازی خوب و ۲ کلین شیت داشتید. این بازی ها چطور بود؟

خیلی سخت بود، چون مهم ترین مسئله برای قهرمان شدن این است که چگونه استارت می زنید. من خوشحالم که ۲ برد به دست آوردیم و البته برای کلین شیت ها هم خوشحال هستم. پس از ۲ بازی صدرنشین هستیم و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

-  این اولین فصلی بود که از ابتدا درون چارچوب پرسپولیس شروع کردی

هر دروازه بانی دوست دارد که بازی کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم. برای من فوق العاده بود که چنین جوی را حس کنم. این حسی که هواداران ما در هر بازی منتقل می کنند را بسیار دوست دارم. به همین جهت من خیلی خوشحال و البته مفتخرم که در چنین باشگاه بزرگی بازی می کنم.

-  در ادوار لیگ برتر، فصل های کمی بوده که پرسپولیس در ۲ هفته اول گل نخورد. اما تو موفق به ثبت مجدد این عملکرد شدی


از این موضوع خبر نداشتم و خیلی خوب است که چنین چیزی را می شنوم. تکرار می کنم که از این عملکرد خوشحالم و همچنین آرزو می کنم که چنین فرم و سطحی را نگه دارم.

-  تو پس از بازی دوم مقابل فولاد حرکتی انجام دادی و انگار کسی را دعوت به سکوت کردی. ماجرا چه بود؟

بله منظورم این بود که سکوت کنند. بعضی افراد زیاد صحبت می کنند و من این را دوست ندارم، فقط همین. من معتقدم وقتی شما برای دیگران آرزوی خوب می کنید، همواره این به شما باز خواهد گشت. من همیشه این الگو را در زندگی ام دنبال می کنم و توصیه ام به همه این است که این جمله را الگو قرار دهند. به خصوص همین افرادی که به آنها اشاره کردم.

-  باید اینطور برداشت کنیم که کسی یا کسانی هستند که برای رادوشویچ آرزوهای خوبی ندارند؟

بله، البته. نه فقط برای من، که برای کل تیم. چون من هم یک جزء از این تیم هستم. ما باید کنار هم باشیم، به ویژه در این شرایطی که تا زمستان داریم.

-  برداشت های مختلفی از حرکت تو پس از بازی شد، اینکه منظورت با چه کسی یا چه گروهی بوده است...


برای مثال، باید بگویم که منظور من هواداران نبودند. هیچ دلیلی ندارد که چنین کاری را خطاب به آنها انجام دهم. این حرکت مستقیما به سمت افراد خاصی بود. گفتم که، آنها زیاد حرف می زنند و بهتر است از امروز به خودشان فکر کنند.

هواداران مرا دوست دارند. باید یک احمق باشم که چنین حرکتی را به سمت آنها انجام بدهم! بگذارید دوباره از آنها تشکر کنم. بدون هواداران هیچ چیز ممکن نیست. آنها جو شگفت انگیزی می سازند و مثل همیشه یار دوازدهم ما هستند. همچنین ممنونم که در هر لحظه و شرایطی از من حمایت کرده اند.

-  قبلا هم اتفاق مشابهی از سوی بازیکنان در ورزشگاه رخ داده بود که خطاب به سکوها بود. به همین دلیل چنین برداشتی از حرکت تو به وجود آمد.

نه منظور من به سکوها نبود. من فقط به یکی دو نفر اشاره کردم. من یک بازیکن خارجی هستم و می دانم که در موقعیت های مختلف چگونه رفتار کنم. وقتی کسی بخواهد مرا اذیت کند، دو برابر او را اذیت خواهم کرد.


-  به نظر می رسد از نظر ذهنی آماده تر از قبل هستی و طبیعتا می خواهی به این روند ادامه بدهی

بله، من آماده ام، حالا می بینیم. من گفتم که یک بازیکن حرفه ای هستم و نیاز دارم که در هر زمانی آماده باشم. از کادر فنی تشکر می کنم، از برانکو که به من باور دارد، ممنون هستم. و به طور ویژه باید از ایگور تشکر کنم. او در این دو سال خیلی به من کمک کرده و به عنوان یک دروازه بان در من تغییر ایجاد کرده است. همه این نمایش های خوبی که دروازه بان ها داشته اند، به خاطر کارهای اوست. شاید برخی متفاوت فکر کنند اما او بزرگ ترین دلیلی است که گلرها را در فرم خوب می بینید.

-  آخرین صحبت تو در خصوص تیم و شرایط؟

حرف خاصی ندارم. تنها آرزو می کنم در بازی های بعدی هم در این شرایط خوب بمانیم. و این را هم بگویم که فقط و فقط پرسپولیس مهم است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.