دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین جنجال خود، به تمسخر لبران جیمز، فوق ستاره بسکتبال پرداخته است.

ترامپ در جنگ با ستاره بسکتبال تنها ماند!

به گزارش قدس آنلاین، لبران جیمز در شبکه CNN که از شبکه‌های مخالف ترامپ به حساب می‌آید حضور یافت و مصاحبه ای با دان لمون برگزار کرد. در طول این مصاحبه، جیمز درباره راه اندازی یک مدرسه برای بچه‌هایی که در خطر زندگی می‌کنند، در شهر آکرون ایالت اوهایو که زادگاه اوست خبر داد و همچنین همکاری با دیگر موسسات خیریه در این زمینه. در طول مصاحبه، او گفته بود که ترامپ از ورزش برای جدایی کشور استفاده می‌کند.


این مصاحبه روز جمعه منتشر شد و ترامپ در توییتر با توهین به لبران جیمز و لمون، پاسخ آنها را داد. او نوشت:" لبران جیمز با احمق ترین آدم تلویزیون، دان لمون مصاحبه کرد. لمون کاری کرد که جیمز انسان باهوشی به نظر بیاید، که کار آسانی هم نیست. من مایک را دوست دارم!"


گفته می‌شود منظور ترامپ از مایک، مایکل جردن، بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال است. ترامپ سعی داشته با این جمله، جنجال را وارد فاز جدیدی کند ولی مایکل جردن از طریق یک نماینده، پیامش را خیلی سریع بیان کرد. او گفت:" من از لبران جیمز حمایت می‌کنم. او کار بزرگی برای این قشر انجام داده است."


ترامپ بارها درباره هوش خود صحبت کرده و بارها نیز هوش دیگران را پایین توصیف کرده، از جمله افرادی مثل جان استوارت و جرج دابلیو بوش که در فهرست کم هوشان ترامپ قرار دارند.


صحبت‌های ترامپ درست در فاصله یک روز با حضورش در اوهایو، شهر باشگاه کلیولند کولیرز مطرح شده و بسیاری از هواداران لبران، قصد دارند از خجالت رئیس جمهور خود در بیایند. آقای لمون نیز در دفاع از خود توئیت کرد:" چه کسی احمق واقعی است؟ کسی که بچه‌ها را به کلاس درس می‌فرستد یا آنها را راهی قفس می‌کند؟"


اشاره او به اقدامات اخیر آمریکا در جدا سازی بچه‌های مهاجرها از پدرها و مادرهایشان است که انتقادات بسیار تندی را به عمل آورده است.


استفانی گریشام، مدیر ارتباطات همسر ترامپ نیز در این رابطه گفت:" به نظر می‌رسد که لبران جیمز اقدامات خوبی در راستای نسل بعدی انجام داده و ملانی ترامپ، مثل همیشه، به عنوان بانوی اول، همه را تشویق می‌کند که راجع به بچه‌ها و مشکلاتشان صحبت کنند."


اما این اولین بار نبود که لبران جیمز از ترامپ انتقاد می‌کرد. سپتامبر گذشته، پس از اینکه ترامپ، مثل سنت هر ساله، تیم قهرمان رقابت های NBA را به کاخ سفید دعوت کرده بود، لبران او را یک ضد حال بزرگ دانسته بود. او همچنین در توئیتر نوشته بود:" رفتن به کاخ سفید برای ما افتخار بزرگی بود تا وقتی که تو آمدی!"


پیش از اینکه جیمز، کولیرز را به مقصد لس آنجلس لیکرز ترک کند، با استفن کری، ستاره تیم حریف متحد شده بود تا حضور در کاخ سفید تحریم و دعوت ترامپ رد شود. او در این رابطه نوشته بود:" می‌دانم که هر تیمی قهرمان رقابت ها شود، هیچ بازیکنی از آن تیم دوست ندارد به کاخ سفید دعوت شود."


اما به نظر جنگ بین ترامپ و ستاره بسکتبال به تازگی وارد فاز جدیدی شده، هر چند همسر ترامپ سعی دارد اوضاع را آرام کند زیرا با توجه به وجهه بسیار محبوب جیمز، این درگیری می‌تواند به ضرر ترامپ باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.