چهارمین دوره توانمند سازی مدیران مراکز دار القران سراسر کشوردر اردوگاه کشوری باغرود نیشابور برگزارشد.

برگزاری چهارمین دوره توانمند سازی مدیران مراکز دارالقرآن سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین،محمد رضا مصیب زاده رئیس حوزه‌ی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش وزرات آموزش و پرورش در این دوره گفت:هدف از برگزاری این همایش این چنین کارگاه‌ها تقریب نگرش بین دیدگاه‌های دوستان در مراکز دارالقرآن و همچنین تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های سال جاری و سال آینده مراکز دارالقرآن و ارتقاء سطح علمی عزیزان که مدیران مراکز ما هستند.

وی  افزود: بهترین افرادی هستند که می‌توانند سطح علمی دانش آموزان را رتقاء بدهندمربیان دار القران‌ها هستند.

 علی رمضانی مدیر کل فرهنگی –هنری و اردو های آموزش و پرورش هم در این همایش گفت: ما در حوزه‌ی اداره کل فرهنگی هنری تلاشمان بر این است که دانش آموزانی تربیت کنیم که دغدغه نظام، انقلاب رو داشته باشندو در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران د. باشند.

وی افزود:یک کار مشترک با اداره کل که در حوزه‌ی سرود، تئاتر، نقاشی و فیلم کوتاه کار می‌کنند تولیداتی در حوزه‌ی نماز داشته باشندو ما نیز انتظارمان از مدیران، معلمان و خانواده‌ها این است که دانش آموزان رو تشویق کنند که بتوانند در این حوزه‌ها فعالیت انجام بدهند.

قاسمعلی خدا بنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این همایش گفت: رسالت دارالقرآن‌ها عموما در دو حوزه هست که یکی بحث آموزش عمومی قرآن هست و فراگیر که شامل همه‌ی دانش آموزان و خانواده‌ها و همکاران ما می‌شود.
 
وی افزود: رسالت دوم نخبه پروری و شناسایی دانش آموزانی هست که استعدادهای قرآنی دارند چه در حوزه‌ی حفظ، قرائت، تفسیر و انواع رشته‌های پژوهشی قرآنی دارند که مسابقات دانش آموزی سراسر کشور برگزار می‌شود.
 منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.