شرکت فرآورده رضوی روزانه۱۰۰ هزار عدد قوطی رب گوجه فرنگی و ۳۰ هزار آب میوه تولید می کند.

تولید روزانه۱۰۰ هزار عدد قوطی رب گوجه فرنگی توسط آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق مروارید نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فرآورده رضوی در جمع مسئولان روابط عمومی گزارشی از فعالیت‌های این شرکت ارائه کرد و افزود: شرکت فرآورده غذایی رضوی در سال‌های گذشته با موانع زیادی رو به رو بود که به لطف الهی، عنایت حضرت رضا(ع) و مدیریت توانمند حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان مقدس رضوی تمام مشکلات را پشت سر گذاشته و امروز شاهد شکوفایی آن هستیم.

وی با بیان اینکه در این شرکت روزانه۱۰۰ هزار عدد قوطی رب گوجه فرنگی و ۳۰ هزار آب میوه در ۲ شیفت ۱۲ ساعته امکان تولید آن وجود دارد که هم اکنون با بالاترین ظرفیت محصولات فوق تولید می‌شود، گفت: این شرکت ماهانه ۷۰۰ تن سبزی و پیاز سرخ شده و بخش قابل توجهی از برنج‌ میهمانسرای حضرت رضا(ع) را تهیه و تولید می‌کند.
مروارید ادامه داد: همچنین برخی از محصولات از جمله ترشیجات، کنسرو و مرباجات نیز توسط این شرکت و با نظارت آن برون‌سپاری شده است.
وی اضافه کرد : علاوه بر این، می توان به انواع سس مایونز و کچاپ به عنوان بخشی دیگر از محصولات این شرکت اشاره کرد.
وی مهم‌ترین هدف این شرکت را تهیه و تولید محصولات با کیفیت دانست و عنوان کرد: متاسفانه در ماه های اخیر نوسانات ارزی موجب شده تا قیمت مواد اولیه توجه چشم‌گیری پیدا کند و موجب افزایش قیمت محصول نهایی شود. این در حالی است که بسیاری از محصولات شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی از تغییر قیمتی کمتری در مقایسه با رشد بالای قیمت مواد اولیه برخوردار بوده است.
نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فرآورده رضوی، کار و خدمت در مکانی با نام مبارک حضرت رضا(ع) را توفیقی از جانب خداوند دانست و افزود: امیدوارم در پرتوی عنایات حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بتوانیم با تولید محصولات باکیفیت بیش از بیش به مردم خدمت کنیم.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.