خراسان شمالی- سرهنگ علی اعتمادی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید و اخاذی از وی توسط فردی با هویت نامعلوم در فضای مجازی بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

عامل تهدید و اخاذی از خانم‌های جوان در بجنورد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی، رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام و فیلم‌های خصوصی دریکی از شبکه‌های مجازی اقدام به تهدید و اخاذی از شهروندان می‌کرد خبر داد.

وی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید و اخاذی از وی توسط فردی با هویت نامعلوم در فضای مجازی بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

اعتمادی با اشاره به اینکه متهم با زیر نظر گرفتن دختران و خانم‌های جوان در فرصت مناسب به‌صورت پنهانی وارد منزلشان شده و اقدام به فیلم‌برداری از آنها می کرد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.