خراسان شمالی- روح الله براتیان گفت: شهر بجنورد که از دیرباز اقلیم مناسبی برای کاشت و پروش بوته‌های گل رز بوده، اینک دراقدامی از سوی سازمان سیما و منظر شهری دوباره رونق گرفته تا زیبایی رنگارنگ گل‌های رز به شهر شادابی و طراوت دوباره ای ببخشند.

گل رز مهمان معابر شهر بجنورد می‌شود

به گزارش قدس انلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، روح الله براتیان، شهردار بجنورد گفت: بهار سال ۹۸، با بوته های به گل نشسته گل رز، زیبایی منحصر به فرد شهر بجنورد را به رخ خواهد کشید.

وی افزود: شهر بجنورد که از دیرباز اقلیم مناسبی برای کاشت و پروش بوته های گل رز بوده، اینک دراقدامی از سوی سازمان سیما و منظر شهری دوباره رونق گرفته تا زیبایی رنگارنگ گل های رز به شهر شادابی و طراوت دوباره ای ببخشند.

براتیان گفت: نماد شهر بجنورد که پس از بررسی تیم کارشناسی اقتصادی و سرمایه گذاری با گل رز معرفی شد، فرصت لازم را دراختیار سازمان سیما و منظر شهری قرار داد تا با کاشت بوته های گل رز که از گونه های مقاوم محیطی و به لحاظ اقلیمی سازگار با منطقه است، در معابر شهری کاشته شوند.

شهردار بجنورد افزود: کاهش بوته های شمشاد که نمای یکنواختی داشتند و جایگزینی تدریجی آن با بوته های گل رز اقدامی است که بزودی شهروندان عزیز شاهد تغییر در فضاسازی محیطی خواهند بود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.