خراسان شمالی- سومین کارگروه روستا، عشایر و محرومیت‌زدایی ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خراسان شمالی برگزار شد.

۴۰ برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسین یوسفی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی، در سومین کارگروه روستا، عشایر و محرومیت‌زدایی ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، با اعلام اینکه ۴۰ برنامه اختصاصی به مناسبت برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌های در زمینه های اجتماعی، آموزشی و همچنین افتتاح طرح‌های عمرانی و مسکن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن ایام با برکت دهه مبارک فجر ۴۰ بازدید از خانواده‌های بیمار، ایتام، ایثارگران اجرا می‌شود، ادامه داد: همچنین ۴۰ نشست فرهنگی، اجتماعی، آموزشی نیز برای زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان تحت حمایت این نهاد پیش‌بینی‌شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی از افتتاح ۴۰ طرح اشتغال به مناسبت دهه مبارک فجر نیز خبر داد و گفت: ۴۰ واحد مسکونی هم به همین مناسبت به خانوارهای تحت حمایت این نهاد واگذار می‌شود.

یوسفی به تشکیل کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی، عمران و زیرساخت، تعاون و اشتغال روستایی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: این کمیته‌ها، جشن‌های سالگرد انقلاب را در قالب ۴۰ برنامه در ۴۰ دهستان این استان اجرا می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای برهم زدن و برگزار نشدن شکوهمند این مراسم و برنامه‌های ویژه آن توطئه می‌کنند، افزود: ملت ایران همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در صحنه، سیلی محکمی به استکبار خواهند زد.

یوسفی افزود: مسئولان با حضور در بین مردم روستاها و عشایر، باید مردم را از شرایط کنونی و دسیسه‌های دشمن آگاه سازند و به تبیین خدمات و دستاوردهای نظام بپردازند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.