دبیر برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت: نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از 12 الی 15 آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

جزییات نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی
 
به گزارش قدس آنلاین ، اسماعیل خیرخواه امروز در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، از رونمایی 8 محصول فناورانه استان در این نمایشگاه خبرداد و تصریح کرد:  نوزدهمین نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی با مشارکت 450 غرفه از17دانشگاه و موسسه آموزش عالی، 6 سازمان اجرایی،  5 مرکز تحقیقاتی، 2 مرکز از پارک علم و فناوری و 4 کارگزار و حوزه علمیه برگزار خواهد شد.
وی افزود: امسال یک ‌کمیته در نمایشگاه برای سرمایه گذاران علم و فناوری درنظر گرفته شده است تا از ایده‌های برتر حمایت شود اما این حمایت‌ها تنها محدود به حمایت مالی نخواهد شد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد تصریح کرد: 18 کارگاه، 5نشست علمی، سه مسابقه و یک سمینار ایدز و Hiv و غربالگری رایگان ایدز به مناسبت روزجهانی ایدز در حاشیه نمایشگاه پژوهش امسال برگزار خواهد شد.
خیرخواه بیان کرد: سامانه ای برای ثبتنام در کارگاه و همایش های نمایشگاه راه اندازی شده که تمام ثبت نام ها در آن صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه کمیته برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش استان به دانشگاه آزاد مشهد واگذار شده است، خاطرنشان کرد: کمیته‌های چهارگانه هفته پژوهش شامل کمیته علمی، فن بازار، برگزاری، اطلاع رسانی شهرداری است که به دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف استان واگذار شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد اضافه کرد : نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از  12الی 15 آذرماه از ساعت 10 الی18 در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد. افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه از ساعت 6  بعدازظهر با حضور سرپرست استانداری و ‌مسئولان استانی و اختتامیه نیز  روز پنجشنبه در سالن همایش ها نمایشگاه مشهد برگزار خواهد بود.
خیرخواه یادآور شد:  سعی کردیم آنچه که در شان هفته پژوهش است، را انجام دهیم که خیر و برکتش به دانشگاه‌ها برسد تا به حل مشکلاتی که در استان توسط پژوهش اتفاق بیافتد،کمک کند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.