امام جمعه مشهدمقدس گفت: راهپیمایی ۹ دی اجرای یک مراسم یادبود یک جریان یا حادثه نیست؛ بلکه یک حرکت مردمی و اجرای یک برنامه و حرکت بصیرتی و بیدارسازی است.

آیت الله علم الهدی: دشمن ستون خیمه نظام را هدف گرفته است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه اظهار داشت: مسئله راهپیمایی ۹ دی اجرای یک مراسم یادبود یک جریان یا حادثه نیست؛ بلکه یک حرکت مردمی و اجرای یک برنامه و حرکت بصیرتی و بیدارسازی است که ما این راه را انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: امروز جریان حاضر در فتنه سال ۸۸،  قوی‌تر شده و شکل و وضعیت دیگری دارد و شاهد آن ۷ دی ماه سال گذشته است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مسئله حرکت در جهت براندازی نظام و مقابله با ستون خیمه نظام یعنی مقام معظم رهبری که اصل فتنه سال ۸۸ بود اکنون به شکل دیگری صورت می‌گیرد و آماده حضور عملیاتی در صحنه‌های مختلف کشور است.

آیت الله علم الهدی افزود: بیدارسازی و بصیرت‌افزایی مردم یک اصل در خنثی کردن توطئه و فتنه‌ای است که امروز در کشور وجود دارد؛ شعارها باید در جهت بیدارسازی مردم مقابل جریانی باشد که امروز از جهات مختلف درصدد براندازی نظام و ایجاد یک تقابل مردمی در برابر ستون خیمه نظام است. اجرای برنامه باید مردم را راضی کند زیرا اگر اجرای مراسم مورد رضایت مردم نباشد نه تنها منفعت ندارد بلکه ضرر هم دارد بنابراین مراسم ۹ دی باید باکیفیت برگزار شود.

وی ادامه داد: مراسم ۹ دی یک مراسم دینی و سیاسی است و با مراسمات مصیبت و عزاداری‌ها تفاوت دارد؛  باید مضمون اشعار و مدح‌ها حماسی باشد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.