نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد واحدهای مسکن خیرساز را به افراد فاقد مسکن دهد.

شهرداری مشهد واحدهای مسکن خیرساز را به افراد فاقد مسکن دهد

به گزارش قدس آنلاین  آیت‌الله علم‌الهدی  در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع ۲ هزار و ۱۲۰ واحدی زندگی گفت: تمام این تلاش‌ها در تامین اولین ضروریات زندگی اقشار آسیب‌پذیر منطقه حاشیه شهر بوده و این شرکت بانی این اقدام خیر شده است.  
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: این مجتمع دارای حدودا ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر و افراد فاقد مسکن بوده که بخشی از این واحدها سهم شهرداری و ویژه فقرای منطقه‌ای است که یا از مسکن مستحکم برخوردار نیستند یا در جای نامساعدی از نظر منطقه طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی حاشیه شهر زندگی می‌کنند.
وی با بیان اینکه ساخت این مجتمع که به‌همت شهرداری بوده، قابل تقدیر است، اضافه کرد: دو حرکت انجام می‌شود، هم برای افرادی که دارای مسکن مناسب نیستند و هم در راستای توسعه آبادانی منطقه حاشیه شهر برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبادسازی است که اهتمام دو بعدی از شورای شهر و شهرداری است که از این همت تشکر می‌کنیم. 
آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تشکر از سرمایه‌گذار این مجتمع، گفت: از ۲ هزار واحد مجتمع ۴۰۰ واحد سهم شهرداری است و یک هزار و ۶۰۰ واحد را به‌عنوان خیر مسکن‌ساز با شرایط آسان در اختیار افراد فاقد مسکن حاشیه شهر قرار می‌دهند و عمل قابل تقدیری است. 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: آنچه که در اینجا برای رضای خدا سرمایه‌گذاری می‌شود در آخرت دستگیرشان می‌شود و همت شورای شهر و شهرداری هم که در نتیجه سبب می‌شود که افراد آسیب‌پذیر دارای منزل شوند.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.