مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره‌برداری 22 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان طی سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری 22 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی‌زاده مقدم در نشست هیأت مدیره گفت: طی سه ماهه سوم سال جاری تاکنون 22 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی و زمینه اشتغال 419 نفر فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: بهره‌برداری این واحدهای تولیدی و صنعتی با سرمایه‌ای بالغ بر 327 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار 569 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی درحال بهره‌برداری بوده، ادامه داد: بیش از یک هزار و 487 واحد تولیدی و صنعتی در مرحله ساخت و ساز قرار دارند که با بهره‌برداری از این واحدها زمینه مناسبی در اشتغال و تولید داخلی استان ایجاد و فراهم می‌شود.

مهدی‌زاده مقدم بیشترین تعداد واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در شهرک‌ها و نواحی استان را مربوط به‌صنایع فلزی و صنایع غذایی اعلام کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی توس و سبزوار به‌ترتیب شاهد بیشترین راه‌اندازی تعداد واحدهای صنعتی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: این مجموعه تاکنون با سرمایه‌گذاری 40 هزار و 316 میلیارد ریال زمینه اشتغال برای 74 هزار 156 نفر را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان فراهم آورده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.