سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۲۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۱۸ زائر و مسافر طی ۹ ماه گذشته به مشهد الرضا (ع) خبر داد.

ورود بیش از ۲۷ میلیون زائر و مسافر از ابتدای سال به مشهد
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان از ورود ۲۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۱۸ زائر و مسافر طی ۹ ماه گذشته به مشهد الرضا (ع) خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 4 درصد رشد دارد.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: از کل این جمعیت 16 میلیون و 616 هزار و 594 نفر با وسایل نقلیه شخصی به مشهد سفر کرده‌اند که این رقم نسبت به سال قبل در این زمان نشان‌دهنده رشد هفت درصدی است.

وی اظهار کرد : 5 میلیون و 170 هزار نفر نیز با ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای عازم این سفر شده‌اند که نسبت به سال گذشته دو درصد رشد نشان می‌دهد.

فروزان سهم ناوگان حمل و نقل ریلی از این جابه‌جایی‌ها را با رشد 17 درصدی نسبت به همین زمان در سال قبل 3 میلیون و 337 هزار و 184 نفر ذکر کرد و افزود: فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم با جابه‌جایی 2 میلیون و 210 هزار و 843 نفر مسافر طی این 9 ماهه، شاهد رشد 16 درصدی مسافران ورودی به استان از این طریق بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.