حدود ۳۰ نفر از سپرده گذاران موسسه منحله بدرتوس که پیش از این در قالب موسسه کاسپین ساماندهی شده بود روز دوشنبه برای پیگیری مطالبات و مکاتبه هفته پیش خود به استانداری خراسان رضوی در مشهد مراجعه کردند.

مراجعه سپرده گذاران یک موسسه اعتباری به استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در همین چارچوب سه نفر از این جمع برای پیگیری نامه ای که ۲۳ دی ماه گذشته به استاندار خراسان رضوی نوشته بودند با مسئولان ذیربط در استانداری دیدار و گفت و گو کردند.

نسرین رضوی یکی از این نمایندگان گفت: استانداری خراسان رضوی نامه استمداد هفته پیش سپرده گذاران موسسه منحله بدرتوس را به بانک مرکزی ارسال کرده است.

علیرضا ندیمی دیگر نماینده سپرده گذاران هم گفت: پیرو گفت گوی امروز با مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی قرار است پنجشنبه آتی نشستی در مشهد با حضور معاون دادستان و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مسئول پرونده و مدیرعامل کاسپین که پیشتر مدیرعامل بدرتوس بوده برگزار شود لذا بطور کتبی برای حضور نمایندگان سپرده گذاران در آن نشست درخواست داده ایم.

همچنین امروز چهار نفر به نمایندگی از سپرده گذاران موسسه بدرتوس در گناباد به فرمانداری آن شهرستان مراجعه و با فرماندار گناباد گفت و گو کردند.

یکی از این افراد گفت: ما خواستار پرداخت اصل موجودی و سود سپرده های خود طی این مدت هستیم.

حسین کریمی افزود: مسئولان فرمانداری گناباد پس از شنیدن درخواست سپرده گذران، اعلام کردند موضوع را با حضور نمایندگان حقوقی موسسه کاسپین، استانداری و سپرده گذاران در شورای تامین شهرستان مطرح و پیگیری خواهند کرد.

سپرده گذاران موسسه منحله بدرتوس یکشنبه هفته پیش طی نامه ای وضعیت فعلی موسسه را برای استاندار جدید خراسان رضوی تشریح نموده و خواستار اقدام برای دریافت سپرده های خود شده بودند.

اسفند پارسال معاون سیاسی، امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اعلام کرده بود با شناسایی منابع و انتقال آنها، مطالبات سپرده گذاران موسسه کاسپین تا مبلغ یک میلیارد ریال بطور کامل پرداخت شده است.

وی در خصوص سپرده های بیشتر از یک میلیارد ریال نیز گفته بود که مبلغ یک میلیارد ریال از سپرده های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.