راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن از دقایقی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

غریو "نه سازش، نه تسلیم" در جشن چهل‌سالگی استقلال/ شـکوه "وحدت شیعه و سنی" در ۲۲ بهمن+ تصاویر

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن؛ از دقایقی پیش با حضور مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر ایـران اســلامی صـبح امروز به‌صورت همـزمان در بیـش از یک‌هــزار شــهر، شــهرســتان و بیــش از ۱۰هــزار روسـتا در سـراســر کشـور از سـاعـت ۹:۰۰ صــبح آغاز شد.

یـوم‌الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت ۴ دهه از انقلاب اسلامی است. حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

امروز همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که تـمامی شـهرها و روستاهای کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضـور حماسـی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، امام خـمـینی «ره» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری تـجـدیـد بیـعت می‌کنند.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان خراسان‌رضوی آغاز شد

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان خراسان‌رضوی از لحظاتی قبل آغاز شد.

مردم استان خراسان‌رضوی همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز ۲۲ بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور میلیونی و پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهدمقدس نیز از ساعت ۸:۳۰ صبح در میدان ۱۵ خرداد آغاز شده و پیر و جوان، زن و مرد به خیابان‌ها آمده‌اند تا پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهند.

سخنران مراسم پایانی ۲۲ بهمن مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود و در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز سخنرانانی از قبل تعیین شده است.

هماهنگی لازم با اتوبوسرانی مشهد و قطار شهری برای انتقال راهپیمایان به خیابان امام رضا(ع) انجام شده ‌و اتوبوس‌ها و مترو نیز از ساعت ۶ تا ۱۵ در مسیرهای راهپیمایی رایگان خواهد بود.

آغاز راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در یزد؛ طنین شعار "مرگ بر آمریکا"

 مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد صبح دقایقی قبل و با حضور عموم مردم یزد از محل‌های تعیین شده شروع شد و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر آل‌سعود خائن را سر می‌دهند.

مردم دارالعباده یزد با حضور خود بار دیگر به همه جهانیان اثبات کردند که هرآنچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر با ندای «الله‌اکبر» و «مرگ بر آمریکا» در بوشهر آغاز شد

 در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی بوشهر صبح امروز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در بوشهر و شهرهای ۳۸گانه استان آغاز شد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز در هوای بارانی  با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن نشان دادند.

راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۸ شهر و  بیش از ۱۲۰ روستای استان بوشهر از ساعت ۹  صبح آغاز شد و مردم در صفوف متحد و یکپارچه اقتدار و صلابت خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری  مراسم راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند که در پیشاپیش صفوف متحد آنان آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

راهپیمایان بوشهری با سردادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم آل‌سعود و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی  میثاق دوباره  خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی در مصلای جمعه بوشهر محمدباقر قالیباف عضو تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم بوشهر سخنرانی می‌کند.

آغاز راهپیمایی دشمن‌شکن ‌۲۲ بهمن در استان اصفهان؛ نمایش «اتحاد و همبستگی» در نصف‌جهان

مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان اصفهان آماده رقم زدن حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستند.

مردم بصیر و شهید پرور استان اصفهان، هم گام با دیگر هم وطنان، از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اصفهان در مسیرهای هشت‌گانه آغاز شده و مردم انقلابی و ولایت مدار اصفهان به سمت میدان امام (ره)، میعادگاه مراسم این روز در حرکت هستند.

راهپیمایان اصفهانی ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم از مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) خود را به اجتماع بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رسانده‌اند.

این راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شهر اصفهان حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در بام ایران آغاز شد

مراسم سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بام ایران آغاز شد.

مردم انقلابی استان از ساعات ابتدایی صبح امروز از مسیرهای راهپیمایی راهی میدان امامزادگان دو خاتون(س) شدند تا ضمن گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حضور خود در صحنه‌های حراست از آرمان‌های این انقلاب را به نمایش بگذارند.

اقشار مختلف مردم با شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» راهی میعادگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرکرد شدند و با حضور باشکوه خود بر وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه تأکید کردند.

‌مردم بام ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و با شعار «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود از جنایت‌های استکبار جهانی را به دنیا نشان دادند.

همزمان با شهرکرد، مردم سایر شهرستان‌های استان نیز از دقایقی پیش با حضور در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن را به نمایش گذاشتند.

مردم ولایت‌مدار استان در جای جای این استان در گردهمایی‌های عظیم حضور به هم رسانده‌اند تا صحنه دیگری از وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را رقم بزنند.

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در دیار «نخل و آفتاب»؛ نمایش وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دقایقی پیش با طنین انداز شدن شعار دشمن شکن الله اکبر در آسمان سیستان و بلوچستان سرزمین نخل و آفتاب آغاز شد.

در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز تجمع پرشوری در میدان آزادی محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

‌مردم سیستان و بلوچستان با وجود همه فشارهای اقتصادی و مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، با حضور گسترده آمده‌اند تا نشان دهند در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

بر اساس گزارشات میدانی حضور مردم سیستان و بلوچستان در دقایق ابتدایی این راهپیمایی دشمن شکن پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است و ظاهراً پیش‌بینی دشمنان این ملت بار دیگر غلط از آب در آمده است.

البرزنشینان ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتند؛ حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 مردم ولایتمدار استان البرز همراه با سایر استان‌ها و شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از حضور مقتدرانه و همراه با بصیرت در دفاع از آرمان‌های انقلاب را ارائه کردند.

در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، منطقه شاهد نمایش ظلم‌ستیزی، توانایی و اراده ملت ایران برای صیانت از مقاومت اسلامی و اثبات خواستن و توانستن جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی و ناکامی آمریکا است که این نشانه بلوغ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

۴۰ سال استقامت توأم با بصیرت در برابر انواع توطئه‌های سهمگین دشمنان، از غائله‌های ضدانقلاب در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا هشت سال جنگ تحمیلی و ترورهای کور و فتنه‌های داخلی و غیره و در نهایت عبور سرافرازانه از هر یک از این گردنه‌های پرپیچ و خم، جایگاه عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت خون مطهر شهیدان و ایثار ایثارگران، در برابر جهانیان بیش‌ از پیش استحکام بخشیده و انقلاب را به خاری در چشم دشمنان و یاوه‌گویان تبدیل کرده است.

‌مردم دیندار شهر کرج هم همراه با سایر شهرهای استان البرز با حضور وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کردند.

راهپیمایان در کرج از ۴ مسیر چهارراه امام(میدان کرج) - میدان شهدا - میدان سپاه - بلوار جمهوری اسلامی و میانجاده - سه راه رجایی شهر -  بلوار ماهان و  فلکه اول رجایی شهر - بلوار ماهان و نهایتا دولت آباد مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع) - بلوار علامه جعفری - خیابان شهید بهشتی -میدان سپاه  خود را به  میدان جمهوری اسلامی می‌رسانند تا قدرت و صلابت خود را به رخ جهانیان بکشانند.

در راهپیمایی امروز خیل عظیم مردم شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند و نوشته‌هایی در محکومیت جنایات آل سعود در دست دارند.

در کرج مرکز استان البرز مسیرهای راهپیمایی به میدان جمهوری ختم می‌شود و سپس "آیت‌الله میرباقری" نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

خروش مردم دیار کویری سمنان در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی آغاز شد

 مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان در جای جای این استان امروز و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به خیابان‌ها آمدند تا علاقه خود به انقلاب اسلامی و پیروی خود از مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را به اثبات برسانند.

‌با وجود بارش باران رحمت الهی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان سمنان، حضور مردم این استان در راهپیمایی امروز گسترده است و سمنانی‌ها از ساعت‌ها قبل خود را به محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال رسانده‌اند.

امروز و تا دقایقی دیگر و همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر سمنان در ۷۲ نقطه استان سمنان شامل ۷۲ شهر ، بخش و روستایی این استان پهناور برگزار خواهد شد.

مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در سمنان با حضور اقشار مختلف مردم از میدان سعدی آغاز شده و اجتماع حماسی مردم ولایی سمنان در میدان امام خمینی (ره) این شهر خواهد بود.

عزت‌الله ضرغامی به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در مرکز استان میهمان ویژه سمنانی‌هاست.

همزمان با مرکز استان راهپیمایی ۲۲بهمن در مراکز هشت‌گانه شهرستان‌های این استان نیز برگزار خواهد شد.

راهپیمایی تماشایی در لرستان آغاز شد؛ فریاد "مرگ بر آمریکا" در سراسر استان

هم‌زمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف استان لرستان آغازشده و مردم با حضور پرشور خود در میدان شهدای خرم‌آباد، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی درصحنه جهانی است، امروز همه آمده‌اند تا دست در دست و هم‌صدا باهم با سردادن شعارهایی پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسانند.

‌راهپیمایی مردم ولایتمدار لرستان با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل" ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌کنند.

مردم لُر امروز صحنه‌هایی بسیار زیبا از وحدت و همدلی به نمایش گذاشته‌اند و با در دست داشتن تصاویر امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی حمایت خود را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان می‌دهند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد؛ حضور باشکوه مردم و فریاد "مرگ بر آمریکا"

همزمان با سراسر کشور مردم این دیار برای حضور در جشن باشکوه ۴۰ سالگی انقلاب و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمده‌اند.

‌صدای الله‌اکبر در آسمان کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز است و مردم مومن و انقلابی این استان همزمان با سراسر کشور یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر می‌دهند.

حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم اعم از پیر و جوان زن و مرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال شکوه خاصی به جشن تولد ۴۰ سالگی انقلاب داده است.

همه آمده‌اند تا با حضور پرشور و معنادار، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و رهبری اعلام کنند و در این زمینه حتی باران و برف مانع حضور نشده است.

حضور پرشکوه مرزداران غیور در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ کُردها برای حفظ "انقلاب ‌اسلامی" خون می‌دهند

مردم قدرشناس، غیور و همیشه در صحنه استان کردستان اعم از شیعه و سنی از اولین ساعات صبح امروز با حضور در خیابان‌ها آمادگی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر به نمایش گذاشتند.

غیرت و بصیرت کُردها امروز در خیابان‌های سنندج گزینه‌ای از جنس حضور را به صحنه عمل آورد و این پیام را به جهان مخابره کرد که این مردم غیور را نمی‌شود با زبان تهدید از میدان خارج کرد.

امروز تمام اقشار مختلف مردم کردستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر خودجوشانه به صحنه آمده‌اند تا ضمن شرکت در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، با شعارهای کوبنده و فریادهای استکبارستیز خود همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه‌گر، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کنند و بار دیگر وحدت، برادری، همدلی و پشتیبانی خود را از نظام به رخ دشمنان کشاندند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در سنندج از میدان آزادی به‌سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی(ره) و سه‌راه حبیبی میدان ۲۲ بهمن است و سخنران این مراسم نیز سیدحسین نقوی‌حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.

‌گزارش خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان حاکی از آن است حضور مردم در راهپیمایی امروز در سایر نقاط استان هم بی‌نظیر است.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان با شعار «مرگ بر آمریکا» آغاز شد

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان از دقایقی پیش و با شعار «مرگ بر آمریکا» با حضور گسترده مردم از چهارراه طالقانی آغاز شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران حضور داشتند.

پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، محمدجواد فدایی استاندار کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران ارشد استان، خانواده معظم شهدا و حضور با شکوه مردم از اقشار مختلف از دیگر شرکت‌کنندگان این مراسم بودند.

‌راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حمایت خود را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان دادند.

مردم ما امروز با حضور خود چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان در حالی جشن می‌گیرند که خط بطلانی بکشند بر تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان و به تمام جهانیان ثابت کنند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

امروز مردم ما با وجود همه مشکلات، توطئه‌ها، تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان به صحنه آمدند تا مشت محکمی بر دهان همه کسانی بزنند که می‌گفتند این انقلاب چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید. 

جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب در استان مرکزی

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی استان مرکزی و اراک از دقایقی پیش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در اراک و شهرهای مختلف استان مرکزی حضور یافتند.

مردم جای جای استان مرکزی از خمین زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی تا محلات و دلیجان، از ساوه شهر یاقوت‌های سرخ تا زرندیه و تفرش و کمیجان، از فراهان سرزمین مفاخر و بزرگان تا شازند و خنداب همه و همه امروز در شهرها و روستاها برای تجدید بیعت با امام راحل و رهبرمعظم انقلاب و آرمان والای شهدا در صحنه حضوری دشمن‌شکن یافته‌اند.

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در اراک از ساعت ۸.۳۰ صبح در میدان شهدای این شهر با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، گروه سرود ۱۳۵۷ نفری و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و در هوای بارانی  شرکت کرده و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن نشان دادند.

راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای استان مرکزی آغاز شده و مردم در صفوف متحد و یکپارچه اقتدار و صلابت خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

‌مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در شهر اراک، از ساعت ۸.۳۰ صبح روز دوشنبه در میدان شهداء همراه با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزی آغاز و راس ساعت ۱۰ صبح طی مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلی بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه، همراه با سخنرانی "آیت الله حسینی بوشهری"  عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

جشن باشکوه آغاز دهه پنجم انقلاب؛ طنین شعار "مرگ بر آمریکا" در باب الرضا(ع)

مردم شهرها و روستاهای استان باب‌الرضا(ع) از دقایقی قبل در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با سایر ملت ایران‌، با حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشاندند.

‌گزارش‌ خبرنگاران تسنیم از تمام شهرها و روستاهای استان گنجینه معرفت‌ها حاکی از حضور پرشور و معنادار مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است. حضور بانوان و خانواده معظم شهدا به همراه تصاویر فرزندان شهیدشان، جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی امروز بخشیده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان خراسان شمالی از ساعت ۹.۳۰ از میدان شهید بجنورد آغاز شده و با وجود رسیدن بخش عظیمی از جمعیت به مصلای بجنورد به‌عنوان نقطه پایانی مراسم، هنوز سیل جمعیت در میدان شهید موج می‌زند.

راهپیمایان خراسان شمالی با دست نوشته و پلاکاردهایی، ارادت خود به مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده و در جای جای مراسم شعار "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر  آمده" شنیده می‌شود.

غریو فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا در چهلمین بهار آزادی ایران اسلامی از هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد و امت همیشه در صحنه استان خراسان شمالی با شعار همیشگی خود، ندای استقلال و آزادی ایران اسلامی سر دادند.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، راهپیمایی امروز در بیش از ۶۰ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود. آیت‌الله حسینی خراسانی به‌عنوان سخنران مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بجنورد سخنرانی می‌کند.

راهپیمایی۲۲ بهمن در اهواز آغاز شد؛ دیار کارون شاهد حضور ده‌ها هزار نفری‌

راهپیمایی جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در اهواز با حضور آحاد مردم آغاز شد.

مردم استان خوزستان همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز ۲۲ بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان مولوی (سه‌گوش) آغاز شده و پیر و جوان، زن و مرد به خیابان‌ها آمده‌اند تا پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهند.

‌در این راهپیمایی مردم اهواز به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و برای چهلمین بار شکوه و زنده بودن این انقلاب را به رخ دشمن نشان دادند.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان گلستان آغاز شد

همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی مردم ولایتمدار و مؤمن استان گلستان آغاز شد، تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش، کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند.

مردم مومن و انقلابی گلستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، روحانی و بازاری، نظامی و فرهنگی، ایثارگر و خانواده شهید، کارمند و کارگر بار دیگر به صحنه آمده‌اند تا با فریادهای استکبارستیز خود تجدید عهد با آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و منویات سلف صالحش رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان گلستان، همگام با سراسر کشور امروز با وجود سرمای هوا و بارش باران در بیشتر مناطق استان، به خیابان‌ها آمده‌اند تا فریاد «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکام و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زنند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در همه شهرهای استان گلستان از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد که در گرگان، مرکز استان، مردم از مسیرها حرکت خود را آغاز کردند.

‌راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۴۲ نقطه از شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می‌شود که در گرگان مرکز استان از دقایقی پیش از مسیر چهارراه میدان به سمت میدان شهرداری، خیابان شهید بهشتی (ره)، سه‌راه بهارستان آغاز شده است.

سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گرگان، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

همه اقشار مختلف مردم از جمله کارگران، کارمندان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی حضوری پرشور دارند.

مردم، جوانان، دانشجویان و پیر و جوان در این راهپیمایی حاضر هستند و با حمل پلاکاردهای مختلف، بیعت خود با نظام، امام و رهبری را به‌نمایش می‌گذارند.

ندای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» در آذربایجان غربی طنین‌انداز شد

مردم ولایتمدار استان آذربایجان غربی همراه با سایر استان‌ها و شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از حضور مقتدرانه و همراه با بصیرت در دفاع از آرمان‌های انقلاب را ارائه کردند.

مردم بصیر و شهیدپرور استان هم گام با دیگر هموطنان از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی در صحنه جهانی است، امروز همه آمده‌اند تا دست در دست و هم‌صدا باهم با سردادن شعارهایی پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسانند.

۴۰ سال استقامت توأم با بصیرت در برابر انواع توطئه‌های سهمگین دشمنان، از غائله‌های ضدانقلاب در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا هشت سال جنگ تحمیلی و ترورهای کور و فتنه‌های داخلی و غیره و در نهایت عبور سرافرازانه از هر یک از این گردنه‌های پرپیچ و خم، جایگاه عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت خون مطهر شهیدان و ایثار ایثارگران، در برابر جهانیان بیش‌ از پیش استحکام بخشیده و انقلاب را به خاری در چشم دشمنان و یاوه‌گویان تبدیل کرده است.

راهپیمایی مردم ولایتمدار آذربایجان غربی با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعارهای «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، «آذربایجان جانباز انقلابدان آیریلماز»، «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی بار دیگر موافقت خود را با آرمان‌های امام خمینی(ره) شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند.

‌راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر ارومیه ابتدا در میدان ولایت‌فقیه تجمع کرده و سپس با طی خیابان امام در میدان انقلاب این شهر اقدام به قرائت قطعنامه پایانی و برگزاری مراسم سخنرانی با حضور منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق کشورمان می‌کنند.

در شهر خوی مردم در مصلای امام خمینی(ره) تجمع می‌کنند و در سلماس نیز این تجمع در میدان توحید انجام می‌شود و در شهر شاهین‌دژ میدان شهرداری محل تجمع مردم این شهر خواهد بود.

در چایپاره مردم در مقابل فرمانداری گرد هم می‌آیند در چالدران مزار شهدا میزبان مردم خواهد بود و در نقده نیز راهپیمایان مقابل فرمانداری این شهر تجمع خواهند کرد.

در پلدشت بلوار امام حسین (ع) در ماکو، مقابل اداره مخابرات و در شوط نیز مسجد جامع، محل تجمع راهپیمایان اعلام شده و در میاندوآب نیز مردم در میدان انقلاب گرد هم آمده و در تکاب این تجمع در میدان آزادی برگزار می‌شود.

در مهاباد میدان شهرداری در اشنویه چهار راه کارگر در سردشت میدان صلاح‌الدین ایوبی و در بوکان نیز فلکه فرمانداری پذیرای راهپیمایان ۲۲ بهمن خواهد بود.

آغاز حماسه مردم قم در ۲۲ بهمن؛ حمایت از انقلاب در مهد انقلاب

حماسه یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم قم در سال ۹۷ پرشورتر از گذشته و علیرغم سردی هوا و بارش باران الهی از لحظاتی قبل از مسیرهای ده‌گانه به سمت محل تجمع آغازشده است.

‌طنین‌انداز شدن شعارهای"ایران، ایران"، "در بهار آزادی جای شهدا خالی"، "مرگ بر استعمار"، "مرگ بر آمریکا" و غیره در خیابان‌های شهر قم وجهه زیبایی از ولایتمداری مردم قم را ثابت کرده است.

مردم از گوشه گوشه شهر با همتی راسخ و بدون توجه به سردی هوا به سمت میدان آستانه در حرکت هستند.

مردم ولایتمدار قم از ساعاتی قبل خود را به میدان آستانه محل تجمع راهپیمایان رسانده‌اند تا بار دیگر خروش و همبستگی خود را به رخ دشمنان انقلاب بکشانند و ثابت کنند همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شهر قم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه پاسداران و رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا است.

شکوه راهپیمایی ‌۲۲ بهمن در پایتخت شور و شعور حسینی؛ اعلام انزجار مردم زنجان از سردمداران آمریکا

لحظاتی پیش راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر زنجان با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

مردم ولایی پایتخت شور و شعور حسینی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتند و با مشت‌های گره‌کرده انزجار خود را از آمریکا و بیگانگان اعلام می‌دارند.

سخنران مراسم پایانی ۲۲ بهمن شهر زنجان، آیت‌الله دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری است و در سایر شهرستان‌های استان زنجان نیز سخنرانانی از قبل تعیین شده است.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد

همزمان با سراسر کشور و در طلوع جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان‌های استان تهران از ساعت ۱۰ صبح با صلابت و اقتدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب به جهانیان نشان دهند که آرزوی خام دشمنان را به کابوس بدل کرده و همچنان جهانیان را در حیرت بیش از ۴ دهه‌ای خود قرار داده‌اند.

امروز همه مردم فارغ از قومیت، نگرش سیاسی و جایگاه اجتماعی و غیره آمده‌اند تا نشان دهند سرزمین ایران، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی خط قرمز هر ایرانی است و هیچ کس را یارای مقابله با این عزم انقلابی، شور میهنی و عشق ولایی نیست.

‌آری امروز مردم شهرستان‌های استان تهران از دیار ۱۵ خرداد گرفته تا شهرستان‌های غرب استان تا فیروزکوه و دماوند و اهالی دیار عبدالعظیم حسنی و پاکدشت همچون مردم سراسر کشور به دشمنان این مرز و بوم نشان دادند که خط و نشان کشیدن برای دلاورمردان و شیرزنان ایرانی خیالی خام است و حتی اگر هفت خان رستم هم باشد این مردم و ملت فهیم با مدد گرفتن از قدرت لایزال الهی و اتکا به آرمان‌های انقلابی با افتخار آن را پشت سر می‌گذارند تا پرچم ایران را بر قله‌های موفقیت در دنیا به اهتزار درآورند.

شکوه ۴۰ سالگی در شهر شعر و ادب؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز آغاز شد

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان فارس از لحظاتی قبل آغاز شد.

مردم استان فارش همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز ۲۲ بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور میلیونی و پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

مسیرهای فرعی راهپیمایی امروز محور میدان شهدا- خیابان کریمخان زند- میدان امام حسین(ع)- چهاراه شهدای ۱۵ خرداد، محور میدان نمازی- خیابان زند- میدان امام حسین(ع)- چهارراه شهدا ۱۵ خرداد و محور چهار راه پیروزی- خیابان لطفعلی خان زند- چهارراه ۱۵ خرداد را سه مسیر فرعی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شده است. 

‌راهپیمایی از مسیرهای فرعی ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۲ بهمن آغاز شده و مسیر اصلی راهپیمایی پیروزی انقلاب از محل تجمع اولیه (چهارراه ۱۵ خرداد) نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین(ع)- بلوار آزادی و میدان آزادی آغاز می‌شود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور سخنران این مراسم در شیراز است. 

راهپیمایی پرشور مردم مازندران در ۲۲ بهمن آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم شهرهای مازندران از ساعت ۹.۳۰ صبح امروز در ۵۸ نقطه شهر و روستای مازندران آغاز شد.

مردم استان علوی تبار مازندران از رامسر تا گلوگاه بار دیگر امروز در هوای ابری و بارانی هر سال حضوری پرشورتر از سال قبل داشتند و حماسه ای به بلندای تاریخ خلق کردند.

‌مردم ساری مرکز مازندران از ساعت ۹.۳۰ صبح امروز از میدان ساعت مسیر میدان ابن شهر آشوب، خیابان فردوسی، بلوار آزادی را سپری تا در میدان امام خمینی (ره) ساری بیانیه ضداستکباری ۲۲ بهمن را قرائت و جشن چهل سالگی انقلاب را با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و فرزند مازندران برگزار کنند.

راهپیمایی پرشور مردم دیار هگمتانه در هوای ‌برفی؛ خط و نشان همدانی‌ها برای ترامپ

مردم دارالمجاهدین همدان علی رغم بارش برف و برودت هوا همراه با ملت غیور ایران اسلامی از آغازین دقایق امروز با اجتماع در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چهلمین سالروز پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی را با یاد و خاطره امام و شهدا و تجدید پیمان با ارمان های والای انقلاب اسلامی گرامی داشتند.

مردم خداجوی همدان فریاد الله اکبر سردادند تا به جهانیان اعلام کنند خداوند متعال از هرکس و هر قدرتی بالاتر است و تا خداوند عزیز پشتیبان این ملت است از هیچ به ظاهر ابرقدرت مستکبری هراسی به دل راه نمی‌دهد.

مردم انقلابی همدان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند تا به جهانیان اعلام کنند تا زمانی که امریکای جهانخوار و اسرائیل کودک کش غاصب دست از تجاوز و خونخواری بر ندارند ملت ایران دست از شعارهای ضد ظلم خود برنمی‌دارند، اری امروز پیر و جوان و زن و مرد همه به خیابان ها امدند تا اعلام کنند ای شهیدان بر آن عهدی که بسته‌ایم پایبندیم.

اوج اقتدار و عظمت ملت ایران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ‌اردبیل؛ پیام جوانان به استکبار جهانی

امروز راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد و مردم ولایتمدار اردبیل اوج عظمت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

مردم اردبیل از اول صبح خود را به راهپیمایی رسانده بودند تا انسجام و وحدت ملت ایران را به دنیا ثابت کنند.

امروز خیابان‌های اردبیل از ایستگاه سرعین گرفته تا سرچشمه و خیابان امام خمینی(ره) و میدان شریعتی جای سوزن انداختن نبود و مردم در خیابان‌ها جمع شده بودند تا عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دهند.

امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و همه اقشار جامعه همه آمده بودند تا بگویند برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه طوره ایستاده‌اند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حاضر شدند و با حضور حماسی خود وحدت و انسجام ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف اردبیل علاوه بر مرکز اردبیل راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف استان برگزار شد.

جای جای استان اردبیل امروز مملو از جمعیتی بود که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

امروز از پیر و جوان و کودک گرفته تا زن و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر صلابت، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و با توجه به این که در چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم مردم با حضور حماسی خود این پیروزی را جشن گرفتند.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در قزوین

 راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم قزوین، مسئولان استانی و سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرشور تر از سال‌های گذشته آغاز شد.

ملت ایران امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی‌ یوم‌الله ۲۲ بهمن، سیلی محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی زده و ایستادگی خود به پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی را به جهان نشان می‌دهند.

‌پیروزی انقلاب اسلامی به همت و عزم ملت ایران مهم‌ترین رخداد سیاسی در جهان بوده و ثمرات بسیاری در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، رفاهی، عمران و آبادانی، بهداشت و آموزش و غیره به همراه داشته که همواره در حال رشد و ثمردهی است.

حضور غیرتمندانه مردم دیار میرزاکوچک در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم سرزمین میرزاکوچک جنگلی که به گواه تاریخ برای عزت و اقتدار ملتش برخاست، امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور پرشمار و پر اقتدار خود بر عزت این سرزمین افزودند

مردم دیلم، همانها که سرزمینشان مامن هزاران ستاره از خاندان عزت و کرامت پیامبر خدا(ص) و اهل بیت مکرمش است، از کمینگاه‌های تردید گذشتند و با یقین و اخلاص در روزی که باران و سرما بیداد می‌کند به دل راه زدند.

این حضور پر اقتدار، صبح امروز در شهرستان‌های ۱۶ گانه استان گیلان، رشت، آستارا، تالش، رضوانشهر، بندرانزلی، رودبار، لاهیجان، آستانه اشرفیه، فومن، شفت، سیاهکل، املش، لنگرود، ماسال، صومعه‌سرا و رودسر با حضور عزتمندانه مردم آغاز شد.

سخنران ویژه مراسم ۲۲ بهمن در مرکز استان گیلان، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

تجدید بیعت مرزداران شیعه و اهل سنت کرمانشاه با آرمان‌های انقلاب

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه آغاز شد و  مرزداران شیعه و اهل سنت این خطه برای تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب، امام و شهدا به خیابانها آمدند.

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم با درک شرایط حساس کنونی و به پاس چهل سال آزادی و استقلاب باشکوه‌تر از سالهای گذشته در جشن انقلاب اسلامی حاضر شدند تا ندای جمهوری اسلامی را دست در دست و همصدا با یکدیگر به گوش جهانیان برسانند.

‌راهپیمایی ۲۲بهمن همزمان با سراسر کشور در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل مسجد جامع آغاز شد و راهپیمایان در چهارراه بسیج تجمع می‌کنند.

شروع مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در همه شهرستانهای استان کرمانشاه ساعت ۱۰ بوده و در سرپل‌ذهاب از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه احمدابن اسحاق(ره)، در روانسر از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری و در ثلاث باباجانی از میدان معلم به سمت الله‌اکبر برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنگاور از میدان امام خمینی(ره) ـ خیابان شهدا ـ میدان آیت‌الله عراقی ـ بلوار انقلاب ـ خیابان شریعتی به سمت میدان آزادی، در اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت خیابان آموزش و پرورش و در هرسین از میدان آزادی به سمت چهارراه انقلاب است.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در صحنه از خیابان مولوی ـ چهل‌متری معلم به سمت میدان شهید مطهری(ره)، در گیلانغرب از میدان ۲۲بهمن به سمت میدان توحید، در دالاهو از مسجد المهدی(عج) به سمت میدان سپاه و در قصرشیرین از سمت میدان مهدیه به سمت میدان مرزبانی است.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جوانرود از میدان مولوی ـ خیابان ۲۲بهمن به سمت میدان بسیج، در پاوه از میدان فرمانداری به سمت میدان مولوی و در سنقر از میدان سپاه به سمت میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

راهپیمایی جشن «۴۰ سال ایستادگی و صلابت» ‌در استان خراسان جنوبی

مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان  خراسان جنوبی  آماده رقم زدن حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستند.

مردم بصیر و شهید پرور استان خراسان جنوبی‌، هم گام با دیگر هموطنان، از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و آرمانهای  امام ورهبری به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، در چهله انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی در مسیرهای  منتهی به میدان شهدای بیرجند آغاز شده و مردم انقلابی و ولایت مدار بیرجند به سمت میدان قدس‌، میعادگاه مراسم این روز در حرکت هستند.

راهپیمایان بیرجندی ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم از مسیرهای منتهی به میدان شهداء خود را به اجتماع بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رسانده‌اند.

این راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

امسال شکوه عظمت  وحضور با صلابت مردم ولایتمدار بیرجند و شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی حکایت  وفاداری وپشتیبانی بیش از گذشته از آرمانهای امام ،شهدا ورهبری دارد.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شهر بیرجند؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علوی  وزیر اطلاعات است.

شکوه حضور ‌در شهر اولین‌ها؛ ۲۲ بهمن دیدنی مردم آذربایجان شرقی

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز آغاز شد.

مردم استان آذربایجان شرقی همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز ۲۲ بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

‌راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی درصحنه جهانی است، امروز همه آمده‌اند تا دست در دست و هم‌صدا باهم با سردادن شعارهایی پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسانند.

‌راهپیمایی مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل" ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌کنند.

مردم تبریز نیز با حضور خود بار دیگر به همه جهانیان اثبات کردند که هرآنچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ایلام

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ایلام ساعت ۱۰ صبح امروز  با حضور مردم خداجو و ولایت مدار ایلام همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

‌در این راهپیمایی زنان و مردان ایلامی از اقشار مختلف با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر رژیم اسرائیل »، «مرگ بر آل‌سعود خائن» را سر داده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان مجدد کردند.

در این مراسم مردم و مسئولان آمده‌اند تا با نمایش «اتحاد و همبستگی» ایرانیان از دیار مردان و زنان مرزنشین ایلام به آمریکا و ایادیش پیام دهند تا خون در بدن و نفس در جان دارند در دفاع از مرزهای امن حریم ولایت و پاسداری از حریم مکتب سرخ تشیع لحظه‌ای غفلت نکنند و  فریاد برآورند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

این مراسم در ۲۲ نقطه استان ایلام نیز در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.