دبیر شورای نگهبان با اشاره به حضور شکوهمند مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غلط بودن تحلیل دشمنان را ثابت کرد.

آیت‌الله جنتی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غلط بودن تحلیل دشمنان را ثابت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز با قدردانی از مردم فهیم، انقلابی، ولایی و نجیب ایران برای حضور باشکوه و دشمن شکن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: براساس گزارش‌های رسیده امسال حضور مردم باوجود برف و باران در اغلب مناطق کشور بسیار گسترده و چشمگیرتر از سنوات قبل بوده است.

دبیر شورای نگهبان گفت:برغم جوسازیهای معاندان نظام اسلامی در ایجاد یاس در جامعه، مردم با تفکیک درست مسائل ازجمله گرانی‌ها و مشکلات معیشتی از اصل نظام، در این همایش ملی عزتمندانه حاضر شدند که این حضور دلگرمی دوستان را در پی داشت.

آیت‌الله جنتی به پیشگویی‌های غلط مسئولان آمریکایی مبنی بر اینکه ملت ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید، اشاره و تصریح کرد: ملت بصیر ایران با این حضور شکوهمند خود در صحنه ثابت کرد تحلیل سیاسی دشمنان خارجی و داخلی غلط است.

دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از برخی بی‎‌توجهی مسئولان به خواسته‌های بحق مردم، که گاهی رنگ و بوی عمدی بودن به منظور ایجاد نارضایتی دارد، اضافه کرد: حالا که مردم با وفا، در حمایت از نظام خود خوب در صحنه حاضر شدند، مسئولان هم باید همه توان خود را برای حل مشکلات گرانی و معیشت به کار بندند، بویژه که اکنون در آستانه سال نو دغدغه مردم و اقشار آسیب‌پذیر کم نیست.

آیت‌الله جنتی در پایان گفت: خداوند متعال از روی لطف تاکنون نه تنها قدرت این نظام را حفظ کرده است، بلکه با امدادهای غیبی این قدرت هر ساله رو به فزونی است و امیدواریم این عظمت با ظهور حضرت مهدی (عج) به کمال خود برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.