فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمان اصلی پرونده زورگیری خیابانی در مشهد دستگیر شدند.

متهمان پرونده زورگیری خیابانی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ اکبرآقابیگی اظهار داشت: در پی گزارش زورگیری از دو مرد جوان با نیرنگی حیله‌گرانه و با تهدید شمشیر توسط چند نفر، با توجه به اهمیت موضوع دستور بررسی سریع پرونده به سرکلانتری ششم مشهد صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهدمقدس بیان کرد: تحقیقات اولیه تیم دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک‌خان در این رابطه برابر اظهارات شاکی پرونده حاکی از آن بود که دو دختر ۲۴ و ۲۹ ساله با ترفند آشنایی خیابانی با دو جوان در خیابانی خلوت مشغول صحبت بوده‌اند که ناگهان دو مرد ناشناس با تهدید شمشیر به سوی آنها حمله‌ور می‌شوند.

آقابیگی گفت: این افراد خشن با بهانه اینکه چه ارتباطی با دو دختر جوان دارید، دو جوان را تهدید و بیش از ۵ میلیون تومان از آنها زورگیری و متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری میرزاکوچک خان در پیگیری این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی این دو زن جوان و یک همدست آنها شد. پلیس با هماهنگی مقام قضایی به خانه‌ای که این دو زن جوان تردد داشتند ورود کرده و محل را مورد بازرسی قرار دادند.

آقابیگی تصریح کرد: پلیس در این عملیات، دو دختر جوان و زن ۳۴ ساله‌ای را که صاحبخانه بود به همراه سه پسر که در حال استعمال مواد مخدر بودند دستگیر کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.