۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 653248

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: غرب برخورد دوگانه‌ای در قبال حقوق بشر دارد که نمونه بارز آن را در اقدام آمریکا در جلوگیری از ارسال کمک‌های صلیب سرخ جهانی به سیل‌زدگان شاهد بودیم.

سیاست غرب با حقوق بشر دوگانه است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدحسین فرهنگی درباره نگاه غرب به حقوق بشر، گفت: غرب برخورد دوگانه‌ای را در قبال حقوق بشر دارد که نمونه بارز آن را در اقدام آمریکا در جلوگیری از ارسال کمک‌های صلیب سرخ جهانی به سیل‌زدگان در ایران شاهد هستیم.

وی افزود: سیل‌های بزرگی در سال‌های اخیر در کشورهایی مثل آمریکا، ژاپن و سریلانکا رخ داد اما در هیچ‌کدام از این کشورها، رسانه‌های آمریکایی سیل را به ناکارآمدی دولت‌ها ارتباط ندادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در کشور ما با توجه به وسعت سیل، علی رغم تلاش شبانه روزی مسئولان و اقشار مختلف مردم به گونه‌ای جلوه داده شد که گویا سیل از سوءمدیریت درکلان کشور ناشی شد.

فرهنگی، این تناقض در رفتارها را ناشی از خصومت جبهه استکبار با جمهوری اسلامی دانست و گفت: اسلام ستیزی و اسلام هراسی عامل اصلی خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی است.‌

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تنها حکومتی که در دنیا بر پایه اسلام واقعی سر کار آمده را آسیب بزند.

نماینده مردم تبریز در مجلس در خصوص رفتارهای اروپا در قبال ایران تاکید کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی در برابر اقدامات غیرقانونی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ واکنشی نداشتند که ناشی از گره خوردن منافع این کشورها با آمریکا است.

فرهنگی با بیان اینکه این کشورها نمی‌خواهند به منافع اقتصادی و سیاسی‌شان ضربه‌ای وارد شود، گفت: داعش را آمریکا و غرب به‌وجود آورد و امروز عصبانی است که این محور شرارت در منطقه سرکوب شده است.

وی تاکید کرد: آمریکا جنایات دست پروردگان خود را محکوم نمی‌کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه آمریکا نگاه حمایت‌گرانه به گروه‌های تروریستی دارد زیرا منافع مشترکی با این گروه‌ها در غرب آسیا برای خود تعریف کرده است، گفت: آمریکا این گروه‌ها را علیه جمهوری اسلامی تحریک می‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.