۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 828308

اگر به دنبال مقصدی متفاوت در پاییز می‌گردید، شیراز به عنوان یک مقصد پاییزی همیشه یک گزینه جذاب برای سفر است.

نکات خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد- شیراز

البته که مشهد تا شیراز حدود ۱۰۰۰ کیلومتر فاصله دارد، اما با خرید  بلیط هواپیما مشهد شیراز شیراز این مسافت را کوتاه کنید.

سفر هوایی مشهد شیراز چقدر طول می کشد؟

سفر هوایی مشهد شیراز با پرواز مستقیم ایرلاین های مختلف از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد فرودگاه بین المللی شیراز به صورت روزانه انجام می‌شود. مسافت هوایی مشهد شیراز حدود ۱۰۰۰ کیلومتر است که مدت زمان پرواز آن یک ساعت و نیم زمان می‌برد. سفر هوایی به شیراز این مزیت را دارد که شما را خیلی راحت و سریع به مقصد می‌رساند.

نکات خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد- شیراز

انواع بلیط هواپیما مشهد شیراز

برای خرید بلیط مشهد شیراز شما سه نوع بلیط سیستمی، چارتری و لحظه آخری برای انتخاب خواهید داشت. اگر قصد سفر به شیراز در آینده دور (۳۰-۴۰روز)‌ را دارید، بلیط های سیستمی گزینه بهتری برای خرید هستند. این بلیط ها به طور مستقیم توسط شرکت های هواپیمایی عرضه می‌شوند.

مهم ترین مزیت خرید بلیط سیستمی مشهد شیراز، قابل استرداد بودن آن است که اگر به هردلیلی بلیط از جانب شما یا شرکت هواپیمایی لغو شود، هزینه آن به حساب شما عودت داده خواهد شد. متفاوت بودن نرخ بلیط هواپیما بزرگسال و کودکان زیر ۱۲ سال، یکی دیگر از مزیت های خرید بلیط سیستمی به حساب می‌آید.

بلیط های چاتری یا لحظه آخری مشهد شیراز ، معمولا قیمت پایین تری نسبت به بلیط های سیستمی دارند. اما این بلیط‌ ها به هیچ عنوان قابل استرداد نیستند و حتی اگر از سوی شرکت هواپیمایی هم لغو شوند، پولی بابت هزینه کنسلی به شما بازگشت داده نخواهد شد.

از کجا بلیط ارزان مشهد شیراز را بخریم؟

با یک جستجوی ساده در اینترنت، سایت های مختلفی که بلیط هواپیما مشهد شیراز را دارند، به شما نمایش داده خواهند شد. اما آیا واقعا ارزان هم هستند؟ جواب این سوال لزوما بله نیست، اما ما می‌خواهیم منبعی را به شما معرفی کنیم که ارزانترین نرخ بلیط را به مسافران عرضه می‌کند. فلای تودی به عنوان ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما، این نیاز شما را رفع خواهد کرد.

نکات خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد- شیراز

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی چه مزیت هایی نسبت به سایر شرکت ها دارد؟

برای خرید بلیط هواپیما مشهد شیراز از فلای تودی می‌توانید با بررسی موارد زیر، پرواز خود را ارزانتر تهیه کنید. کافی است پس از ورود به سایت از این ابزارها استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ارزانترین بلیط شیراز را پیدا کنید.

تقویم قیمتی

اگر تاریخ خاصی را در صفحه جستجوی پرواز مشهد شیراز، وارد کرده باشید، تقویم قیمتی ارزانترین نرخ بلیط به همراه ایرلاین را، حوالی تاریخ موردنظر به شما پیشنهاد می‌دهد.

نمودار قیمتی

در نمودار قیمتی، شما خیلی راحت می‌توانید تغییرات نرخ بلیط هوایپما مشهد شیراز را مشاهده کنید و با بررسی آن در طی چند روز، ارزانترین روز برای خرید را پیدا کنید. در نموارد قیمتی همچنین بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط نمایش به شما داده خواهد شد.

کلاس پروازی

بعضی افراد هستند که به دنبال کلاس پروازی خاصی می‌گردند، در فلای تودی امکان انتخاب، کلاس پروازی وجود دارد و شما می‌توانید یکی از کلاس های پروازی اکونومی، بیزینس یا فرست کلاس را انتخاب کنید. تفاوت کلاس های پروازی در مقدار بار مجاز، راحتی صندلی، نوع خدمات و پذیرایی است.

پوشش تمامی ایرلاین ها

فلای تودی به دلیل قرارداد مستقیمی که با شرکت های هواپیمایی دارد، تمامی ایرلاین های پروازی را پوشش می‌دهد. مقایسه قیمت تمامی ایرلاین های موجود، این امکان را می‌دهد که تصمیم درست تری برای خرید بگیرید یا اگر به دنبال پرواز خاصی هستید آنرا پیدا کنید.خرید آنلاین بلیط هواپیما

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد شیراز، کافی است برنامه پروازها را بررسی کنید. برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط هواپیما یک طرفه مشهد شیراز یا بلیط هواپیما مشهد شیراز رفت و برگشت) را انتخاب کرده و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پروازی، تعداد مسافران و... را وارد کنید و با کلیک بر روی دکمه جستجوی پرواز، در کمتر از چند ثانیه نتایج جستجوی پروازهای مشهد شیراز را مشاده کنید. پس از پرداخت مبلغ بلیط، خرید شما نهایی می‌شود و بلیط هواپیما از طریق ایمیل و پیامک برایتان ارسال خواهد شد.

اطلاع رسانی تغییر قیمت از طریق ایمیل

با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت پرواز مشهد شیراز به صورت لحظه‌ای به شما اطلاع داده می‌شود. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت پرواز مشهد شیراز را دارید، با دریافت این ایمیل، شما می‌توانید ارزانترین بلیط را سریع و پیش از دیگران خریداری کنید.

پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته

در هر ساعتی از شبانه روز که بابت خرید بلیط هواپیما سوالی داشتید، پشتیبانی فلای تودی به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

استرداد آنلاین بلیط مشهد- شیراز

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط از فلای تودی بنا به هر دلیلی، قادر به استرداد بلیط هواپیما خود، خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما عودت داده می‌شود.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد شیراز از فلای تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد شیراز ، کافی است در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط(رفت یا رفت و برگشت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید، تا پروازهای مشهد شیراز به شما نمایش داده شود. با انتخاب نوع پرواز و شرکت هواپیمایی بر روی گزینه خرید کلیک کنید تا با پرداخت مبلغ، خریدتان نهایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.